דף הבית » מידע מקצועי » מלון הרודס אילת – מחיר ארוחה

מלון הרודס אילת – מחיר ארוחה

2023-06-01 23:15:00+02:00

מלון הרודס אילת – מלון יוקרתי

מלון הרודס אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת. מלון זה מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות. המלון ממוקם גם קרוב לחוף הים, מה שהופך אותו למקום נהדר לשהות בו לחופשת חוף. המלון ידוע במתקני הלינה והשירותים המפוארים שלו. החדרים מרווחים ונוחים, והצוות ידידותי ועוזר. המלון מציע גם מגוון פעילויות ובידור, לרבות בריכה, מגרשי טניס ומגרש גולף.

מחיר ארוחה במלון הרודס אילת

מחיר הארוחה במלון הרודס אילת משתנה בהתאם לסוג הארוחה שאתם מחפשים. ארוחת הבוקר היא בדרך כלל הארוחה המשתלמת ביותר, במחירים הנעים בין 40-60 ₪. ארוחות הצהריים והערב יקרות יותר, המחירים נעים בין 80-150 ₪. המלון מציע גם מגוון ארוחות וחבילות מיוחדות. כך למשל, המלון מציע חבילת ארוחת ערב מיוחדת הכוללת ארוחה בת שלוש מנות ובקבוק יין ב-250 ₪. המלון מציע גם חבילת בראנץ' מיוחדת הכוללת ארוחה בת שלוש מנות ובקבוק שמפניה ב-350 ₪.

סוגי אוכל זמינים במלון הרודס אילת

מלון הרודס אילת מציע מגוון מאכלים, לרבות ים תיכוני, איטלקי ואסייתי. המלון מציע גם מגוון אפשרויות צמחוניות וטבעוניות. מסעדות המלון ידועות בחומרי הגלם הטריים ובמנות היצירתיות שלהן.

טבלת מחירי ארוחות במלון הרודס אילת

ארוחה מחיר (ש"ח)
ארוחת בוקר 40-60
ארוחת צהריים 80-150
אֲרוּחַת עֶרֶב 80-150
חבילת ארוחת ערב 250
חבילת בראנץ' 350

סיכום

מלון הרודס אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות. המלון ידוע גם ביחידות האירוח והשירותים המפוארים שלו. מחיר הארוחה במלון הרודס אילת משתנה בהתאם לסוג הארוחה שאתם מחפשים. ארוחת הבוקר היא בדרך כלל הארוחה המשתלמת ביותר, במחירים הנעים בין 40-60 ₪. ארוחות הצהריים והערב יקרות יותר, המחירים נעים בין 80-150 ₪. המלון מציע גם מגוון ארוחות וחבילות מיוחדות. מלון הרודס אילת מציע מגוון מאכלים, לרבות ים תיכוני, איטלקי ואסייתי. המלון מציע גם מגוון אפשרויות צמחוניות וטבעוניות. מסעדות המלון ידועות בחומרי הגלם הטריים ובמנות היצירתיות שלהן. אם אתם מחפשים מלון יוקרתי באילת עם מגוון שירותים ושירותים, מלון הרודס אילת הוא בחירה מצוינת. המלון מציע מגוון ארוחות במחירים שונים, כמו גם מגוון מאכלים. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רומנטית לשניים או חבילת בראנץ' מיוחדת, במלון הרודס אילת יש משהו לכולם.

דילוג לתוכן