דף הבית » מידע מקצועי » מלון ויסטה אילת מחיר – מה שצריך לדעת

מלון ויסטה אילת מחיר – מה שצריך לדעת

2023-05-17 06:20:00+02:00

מלון ויסטה אילת סקירת מחירים

מלון ויסטה אילת הוא מלון פופולרי הממוקם בעיר אילת, ישראל. הוא ידוע בנופים המדהימים של הים האדום ובמתקנים היוקרתיים שלו. המלון מציע מגוון חדרים וסוויטות, כל אחד עם מאפיינים ייחודיים משלו. בכל הנוגע לתמחור, מלון ויסטה אילת הוא די משתלם. בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה, המחירים יכולים לנוע בין 500 ש"ח ללילה עד ל-1,500 ש"ח ללילה.

למה אתה יכול לצפות ממלון ויסטה אילת

מלון ויסטה אילת הינו מלון מפואר המציע מגוון שירותים. במלון בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא ומסעדה. החדרים מרווחים ונוחים, עם ריהוט ומתקנים מודרניים. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון קיאקים, שנורקלינג וצלילה.

סוגי חדרים ומחירים

מלון ויסטה אילת מציע מגוון סוגי חדרים, כל אחד עם מאפיינים ייחודיים משלו. המלון מציע חדרי סטנדרט, חדרי דלוקס וסוויטות. החדרים הסטנדרטיים הינם המשתלמים ביותר, במחירים החל מ-500 ₪ ללילה. חדרי הדלוקס מעט יותר יקרים, במחירים החל מ-800 ₪ ללילה. הסוויטות הן המפוארות ביותר, במחירים החל מ-1,200 ₪ ללילה.

מחירים עונתיים

מלון ויסטה אילת מציע הנחות ומבצעים עונתיים. במהלך חודשי הקיץ, המחירים בדרך כלל נמוכים יותר מאשר בחודשי החורף. במהלך חודשי החורף, המחירים בדרך כלל גבוהים יותר מאשר בחודשי הקיץ.

עמלות נוספות

מלון ויסטה אילת גם גובה עמלות נוספות עבור שירותים מסוימים. עמלות אלו כוללות דמי נופש, דמי חניה ודמי חיות מחמד. דמי הנופש הם בדרך כלל בסביבות 100 ש"ח ללילה. עלות החניה היא בדרך כלל בסביבות 50 ש"ח ללילה. עלות חיית המחמד היא בדרך כלל בסביבות 100 ש"ח ללילה.

מלון ויסטה אילת סיכום מחירים

מלון ויסטה אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר אילת, ישראל. המלון מציע מגוון חדרים וסוויטות, כל אחד עם מאפיינים ייחודיים משלו. המחירים נעים בין 500 ש"ח ללילה עד ל-1,500 ש"ח ללילה, תלוי בסוג החדר ובזמן השנה. המלון מציע גם הנחות ומבצעים עונתיים, כמו גם עמלות נוספות עבור שירותים מסוימים.

טבלת מחירים של מלון ויסטה אילת

סוג חדר מחיר (ש"ח)
חדר סטנדרטי 500 – 800
חדר דלוקס 800 – 1,200
סְוִיטָה 1,200 – 1,500
דמי נופש 100
דמי חניה 50
דמי חיות מחמד 100

בכל הנוגע למציאת המלון המושלם באילת, מלון ויסטה אילת הוא אופציה מצוינת. המלון מציע מגוון שירותים, חדרים נוחים ומחירים נוחים. למידע נוסף על המלון ומחיריו, בקרו במלון ויסטה אילת ביוטיוב .

דילוג לתוכן