דף הבית » חופים באילת » מלון חוף אלמוג אילת – מדריך מקיף

מלון חוף אלמוג אילת – מדריך מקיף

מלון חוף אלמוג אילת – מדריך מקיף

מלון חוף אלמוג אילת – מדריך מקיף

מלון אלמוג ביץ' אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. הוא ממוקם על הים האדום ומציע נופים מדהימים של האזור שמסביב. המלון ידוע בשירות המעולה שלו, השירותים המודרניים והחדרים הנוחים שלו. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, מלון אלמוג ביץ' אילת הוא היעד המושלם. המלון מציע מגוון חדרים וסוויטות, כולם מצוידים במתקני נוחות מודרניים. החדרים מרווחים ונוחים, והסוויטות מציעות שירותים נוספים כגון מרפסת פרטית או טרסה. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, החל ממזדמנים ועד לסעודה משובחת. יש גם בריכה, ספא ומרכז כושר. מלון אלמוג ביץ' אילת ממוקם בנוחות ליד האטרקציות של העיר. המלון נמצא במרחק הליכה מהמרינה של אילת, טיילת אילת והאקווריום של אילת. הוא גם קרוב לשדה התעופה הבינלאומי של אילת ולנמל אילת. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. במלון יש דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, שירות קונסיירז' ומרכז עסקים. יש גם שירותי כביסה, שירות השכרת רכב ושירות הסעות מ/אל שדה התעופה. מלון אלמוג ביץ' אילת הוא היעד המושלם לחופשה רומנטית או לחופשה משפחתית. המלון מציע מגוון פעילויות ואטרקציות כדי לבדר את כולם. במלון בריכת שחייה, ספא ומרכז כושר. יש גם מגוון של מסעדות וברים לבחירה. המלון מציע גם מגוון של חבילות והנחות כדי להפוך את שהייתך למשתלמת עוד יותר. המלון מציע הנחות עבור הזמנות מוקדמות, שהות ארוכות והזמנות קבוצתיות. המלון מציע גם חבילות מיוחדות לירח דבש ומשפחות. מלון אלמוג ביץ' אילת הוא היעד המושלם לחופשה מרגיעה ומהנה. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, מלון אלמוג ביץ' אילת הוא היעד המושלם.

מקום

מלון אלמוג ביץ' אילת ממוקם בנוחות בעיר אילת. המלון נמצא במרחק הליכה מהמרינה של אילת, טיילת אילת והאקווריום של אילת. הוא גם קרוב לשדה התעופה הבינלאומי של אילת ולנמל אילת.

שירותים

מלון אלמוג ביץ' אילת מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. במלון יש דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, שירות קונסיירז' ומרכז עסקים. יש גם שירותי כביסה, שירות השכרת רכב ושירות הסעות מ/אל שדה התעופה. המלון מציע גם מגוון פעילויות ואטרקציות כדי לבדר את כולם. במלון בריכת שחייה, ספא ומרכז כושר. יש גם מגוון של מסעדות וברים לבחירה.

חדרים וסוויטות

מלון אלמוג ביץ' אילת מציע מגוון חדרים וסוויטות, כולם מצוידים במתקני נוחות מודרניים. החדרים מרווחים ונוחים, והסוויטות מציעות שירותים נוספים כגון מרפסת פרטית או טרסה.

חבילות והנחות

מלון אלמוג ביץ' אילת מציע מגוון חבילות והנחות כדי להפוך את שהותכם למשתלמת עוד יותר. המלון מציע הנחות עבור הזמנות מוקדמות, שהות ארוכות והזמנות קבוצתיות. המלון מציע גם חבילות מיוחדות לירח דבש ומשפחות.

השוואה מהירה

תכונה מלון חוף אלמוג אילת
מקום אילת, ישראל
שירותים דלפק קבלה 24 שעות ביממה, שירות קונסיירז', מרכז עסקים, שירותי כביסה, שירות השכרת רכב, שירות הסעות
חדרים וסוויטות חדרים וסוויטות מרווחים ונוחים עם מתקנים מודרניים
חבילות והנחות הנחות עבור הזמנות מוקדמות, שהות ארוכות והזמנות קבוצתיות. חבילות מיוחדות לירח דבש ומשפחות.
דילוג לתוכן