דף הבית » מידע מקצועי » מלון לאונרדו פרי וילג' אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

מלון לאונרדו פרי וילג' אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-06-02 00:02:00+02:00

מלון לאונרדו פרי וילג' אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

מלון לאונרדו חופשי וילג' אילת הוא מקום נהדר לשהות בו בישראל. ממוקם בעיר היפה אילת, מלון זה מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. במדריך המקיף הזה נסקור את כל מה שצריך לדעת על מחיר מלון לאונרדו חופשי וילג' אילת, שירותים ועוד.

אילו שירותים מציע מלון לאונרדו פרי וילג' אילת?

מלון לאונרדו כפר חופשי אילת מציע מגוון שירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. המלון כולל בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא ומסעדה. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם וחניה.

מה המחיר של מלון לאונרדו פרי וילג' אילת?

המחיר של מלון לאונרדו פרי וילג' אילת משתנה בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. מחיר החדר הסטנדרטי הוא בסביבות 400 ש"ח ללילה. מחיר סוויטה נע סביב 600 ש"ח ללילה. מחיר חדר משפחה נע סביב 800 ש"ח ללילה.

אילו שירותים נוספים מציע מלון לאונרדו פרי וילג' אילת?

בנוסף לשירותים שהוזכרו לעיל, מלון לאונרדו פרי וילג' אילת מציע גם מגוון שירותים נוספים. המלון מציע שירות הסעות מ/אל שדה התעופה, כמו גם שירותי כביסה. המלון מציע גם דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה ושירות קונסיירז'.

תשובות ושאלות

אילו שירותים מציע מלון לאונרדו כפר חופשי אילת?

מלון לאונרדו פרי וילג' אילת מציע בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא, מסעדה, אינטרנט אלחוטי חינם וחניה חינם.

מה המחיר של מלון לאונרדו כפר חופשי אילת?

מחיר החדר הסטנדרטי הוא בסביבות 400 ש"ח ללילה. מחיר סוויטה נע סביב 600 ש"ח ללילה. מחיר חדר משפחה נע סביב 800 ש"ח ללילה.

אילו שירותים נוספים מציע מלון לאונרדו כפר חופשי אילת?

מלון לאונרדו פרי וילג' אילת מציע שירות הסעות מ/אל נמל התעופה, שירותי כביסה, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה ושירות קונסיירז'.

סיכום

מלון לאונרדו חופשי וילג' אילת הוא מקום נהדר לשהות בו בישראל. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. מחיר החדר הסטנדרטי נע סביב 400 ש"ח ללילה, כאשר מחיר סוויטה נע סביב 600 ש"ח ללילה ומחיר חדר משפחה נע סביב 800 ש"ח ללילה. בנוסף לשירותים, המלון מציע גם שירות הסעות מ/אל שדה התעופה, שירותי כביסה, שירות דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה ושירות קונסיירז'.

דילוג לתוכן