דף הבית » מידע מקצועי » מלון לגונה אילת מחיר

מלון לגונה אילת מחיר

2023-04-26 09:35:00+02:00

סקירה של מלון לגונה אילת

מלון לגונה אילת הוא מלון פופולרי הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. הוא ממוקם במיקום מעולה, דקות ספורות בלבד מחוף הים, ומציע מגוון רחב של שירותים ושירותים. המלון מציע מגוון חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות, וכולם מגיעים עם מתקנים מודרניים וריהוט נוח. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, ממזנון ארוחת בוקר ועד ארוחת ערב א-לה-קארט. בנוסף, במלון בריכת שחייה, ספא ומרכז כושר.

מלון לגונה אילת מחיר

מלון לגונה אילת מציע מגוון מחירים עבור החדרים והשירותים שלו. המחירים משתנים בהתאם לסוג החדר, משך השהייה וזמן השנה. להלן טבלה המתארת את המחירים עבור סוגי החדרים והשירותים השונים המוצעים במלון.

סוג חדר מחיר (ש"ח)
חדר סטנדרטי 400-600
חדר דלוקס 700-900
סְוִיטָה 1000-1200
מזנון ארוחת בוקר 50
ארוחת ערב א לה קארט 100-150
שירותי ספא 50-100
חדר כושר 50

הנחות ומבצעים מיוחדים

מלון לגונה אילת מציע מגוון הנחות ומבצעים לאורחיו. האורחים יכולים לנצל את ההנחות על תעריפי החדרים, שירותי ספא וסעודה. בנוסף, המלון מציע חבילות מיוחדות לשהייה ארוכת טווח ואירועים מיוחדים.

הנחות לשהייה לטווח ארוך

אורחים השוהים במלון לגונה אילת יותר משבעה לילות יכולים ליהנות מהנחה של 10% על מחיר החדר שלהם. אורחים השוהים יותר מארבעה עשר לילות יכולים ליהנות מהנחה של 15% על מחיר החדר שלהם.

חבילות אירועים מיוחדים

מלון לגונה אילת מציע חבילות מיוחדות לאירועים מיוחדים כמו חתונות, ימי נישואין ושמחות נוספות. חבילות אלו כוללות הנחות על תעריפי חדרים, שירותי ספא וסעודה.

שירותים ושירותים

מלון לגונה אילת מציע מגוון שירותים ושירותים לאורחיו. במלון בריכת שחייה, ספא ומרכז כושר. בנוסף, המלון מציע מגוון אפשרויות לסעודה, החל ממזנון ארוחת בוקר ועד ארוחת ערב א-לה-קארט. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון כדורעף חופים, טניס וספורט מים.

סיכום

מלון לגונה אילת הוא מלון פופולרי הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. הוא מציע מגוון של חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות, וכולם מגיעים עם מתקנים מודרניים וריהוט נוח. המלון מציע גם מגוון הנחות ומבצעים מיוחדים, כגון הנחות על תעריפי חדרים, שירותי ספא וסעודה. בנוסף, המלון מציע מגוון שירותים ושירותים כמו בריכת שחייה, ספא ומרכז כושר. למידע נוסף על מלון לגונה אילת, בקר ביוטיוב .

דילוג לתוכן