דף הבית » חופים באילת » מלון מגדלור אילת ביץ' – מפלט יוקרתי בלב ישראל

מלון מגדלור אילת ביץ' – מפלט יוקרתי בלב ישראל

מלון מגדלור אילת ביץ' – מפלט יוקרתי בלב ישראל

מלון מגדלור אילת ביץ' – מפלט יוקרתי בלב ישראל

מלון מגדלור באילת הוא מקום מפלט יוקרתי הממוקם בלב ישראל. מלון מול חוף זה מציע נופים מדהימים של הים האדום, שירותים יוקרתיים ומיקום נוח. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, מלון מגדלור אילת הוא היעד המושלם.

תירגע בפאר

מלון מגדלור אילת מציע מגוון שירותים יוקרתיים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. המלון כולל בריכה חיצונית גדולה, ספא ומרכז כושר. האורחים יכולים גם ליהנות ממגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדה, בר ובית קפה.

חקור את האזור

מלון מגדלור ביץ' אילת ממוקם בנוחות בקרבת הרבה מהאטרקציות של האזור. האורחים יכולים לחקור את החופים הסמוכים, לצאת לסיור בסירה בים האדום, או לבקר באקווריום הסמוך. המלון נמצא גם קרוב לרבות מהחנויות והמסעדות של האזור.

לחוות את המיטב של אילת

מלון מגדלור באילת הוא המקום המושלם לחוות את המיטב של אילת. המלון ממוקם בלב העיר, מה שמקל על סיור האטרקציות של האזור. האורחים יכולים ליהנות גם מהנופים המדהימים של הים האדום ממיקומו של המלון על חוף הים. מלון מגדלור באילת הוא היעד המושלם לבילוי יוקרתי. עם מיקומו הנוח, השירותים המפוארים והנופים המדהימים, מלון זה מול החוף הוא המקום המושלם להירגע וליהנות מהמיטב של אילת. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, מלון מגדלור חוף אילת הוא היעד המושלם. למידע נוסף על מלון חוף מגדלור אילת, בקרו ביוטיוב .

דילוג לתוכן