דף הבית » מידע מקצועי » מלון עציון אילת מחיר – מדריך מקיף

מלון עציון אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-06-02 13:41:00+02:00

היכרות עם מלון עציון אילת

מלון עציון אילת הינו מלון מפואר הממוקם בלב העיר אילת בישראל. זהו מלון 4 כוכבים המציע מגוון שירותים ושירותים לאורחיו. המלון ידוע בשירות המעולה ובחדרים הנוחים שלו. זהו גם יעד פופולרי עבור נוסעים עסקיים ותיירים כאחד. המלון מציע מגוון חבילות והצעות המתאימות לתקציבים וצרכים שונים.

מלון עציון אילת סקירת מחירים

המחירים של מלון עציון אילת משתנים בהתאם לסוג החדר, העונה ומספר השוהים בחדר. המחירים נעים בין 250 ל-700 שקל ללילה. המחירים תלויים גם בסוג החבילה שנבחרה. המלון מציע מגוון חבילות כמו חבילת סטנדרט, חבילת דלוקס, חבילה משפחתית וחבילת ירח דבש. כל חבילה מציעה שירותים ושירותים שונים.

חבילה סטנדרטית

החבילה הסטנדרטית היא החבילה המשתלמת ביותר שמציע המלון. הוא כולל חדר סטנדרטי עם מיטה זוגית, חדר רחצה פרטי, מיני בר, טלוויזיה, טלפון וארוחת בוקר חינם. המחיר לחבילה זו 250 שקל ללילה.

חבילת דלוקס

חבילת דלוקס היא החבילה היוקרתית ביותר שמציע המלון. הוא כולל חדר דלוקס עם מיטת קינג סייז, חדר רחצה פרטי, מיני בר, טלוויזיה, טלפון וארוחת בוקר חינם. המחיר לחבילה זו 500 שקל ללילה.

חבילה משפחתית

חבילת המשפחה מיועדת למשפחות שרוצות להתארח במלון. הוא כולל חדר משפחה עם שתי מיטות זוגיות, חדר רחצה פרטי, מיני בר, טלוויזיה, טלפון וארוחת בוקר חינם. המחיר לחבילה זו 600 שקל ללילה.

חבילת ירח דבש

חבילת ירח הדבש מיועדת לזוגות המחפשים חופשה רומנטית. הוא כולל סוויטת ירח דבש עם מיטת קינג סייז, חדר רחצה פרטי, מיני בר, טלוויזיה, טלפון וארוחת בוקר חינם. המחיר לחבילה זו 700 שקל ללילה.

שירותים ושירותים נוספים

בנוסף לחבילות שהוזכרו לעיל, המלון מציע גם מגוון שירותים ושירותים נוספים. אלה כוללים בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא, מסעדה ובר. המלון מציע גם מגוון פעילויות כגון טניס, כדורסל וכדורעף.

סיכום

מלון עציון אילת הינו מלון מפואר הממוקם בלב העיר אילת בישראל. הוא מציע מגוון חבילות והצעות המתאימות לתקציבים וצרכים שונים. מחירי המלון נעים בין 250 ל-700 שקל ללילה. המלון מציע גם מגוון שירותים ומתקנים נוספים כגון בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא, מסעדה ובר. למידע נוסף על המלון ומחיריו, בקרו במלון עציון אילת מחיר .

דילוג לתוכן