דף הבית » מידע מקצועי » מלון קלאב אין אילת: מחיר ללילה

מלון קלאב אין אילת: מחיר ללילה

2023-06-02 15:11:00+02:00

מלון קלאב אין אילת: מקום נהדר לשהות בו

מלון קלאב אין אילת הוא מקום נהדר לשהות בו לחופשה באילת. ממוקם בלב העיר, המלון קרוב לכל האטרקציות והפעילויות שהופכות את אילת ליעד כה פופולרי. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה.

מלון קלאב אין אילת שירותים

מלון קלאב אין אילת מציע מגוון שירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. במלון בריכת שחייה, מרכז כושר וספא. המלון מציע גם מגוון מסעדות וברים, כמו גם מרכז עסקים וחדר ישיבות. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם וחניה.

שירותי מלון קלאב אין אילת

מלון קלאב אין אילת מציע מגוון שירותים על מנת להפוך את שהותכם למהנה יותר. המלון מציע דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, שירותי כביסה ושירות קונסיירז'. המלון מציע גם שירות הסעות מ/אל שדה התעופה. המלון מציע גם מגוון פעילויות וסיורים להנאת האורחים.

מלון קלאב אין אילת מחיר ללילה

מלון קלאב אין אילת מציע מגוון סוגי חדרים ומחירים ללילה. המלון מציע חדרי סטנדרט, חדרי דלוקס וסוויטות. החדרים הסטנדרטיים החל מ-250 ש"ח ללילה, חדרי הדלוקס החל מ-300 ש"ח ללילה, והסוויטות החל מ-500 ש"ח ללילה. המחירים עשויים להשתנות בהתאם לעונה ולזמינות.

חדרי סטנדרט

החדרים הסטנדרטיים במלון קלאב אין אילת נוחים ומרווחים. החדרים מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני מקרר וחדר רחצה פרטי. החדרים כוללים גם מרפסת עם נוף לעיר.

חדרי דלוקס

חדרי הדלוקס במלון קלאב אין אילת גדולים יותר מחדרי הסטנדרט ומציעים יותר שירותים. החדרים מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני מקרר וחדר רחצה פרטי. החדרים כוללים גם מרפסת עם נוף לעיר. בחדרי הדלוקס יש גם פינת ישיבה ומכונת קפה.

סוויטות

הסוויטות במלון קלאב אין אילת הן החדרים היוקרתיים ביותר במלון. הסוויטות מצוידות במיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני מקרר וחדר רחצה פרטי. לסוויטות יש גם מרפסת עם נוף לעיר. הסוויטות כוללות גם פינת ישיבה, מכונת קפה ומטבחון.

סיכום

מלון קלאב אין אילת הוא מקום נהדר לשהות בו לחופשה באילת. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. המלון מציע גם מגוון סוגי חדרים ומחירים ללילה. החדרים הסטנדרטיים החל מ-250 ש"ח ללילה, חדרי הדלוקס החל מ-300 ש"ח ללילה, והסוויטות החל מ-500 ש"ח ללילה. בין אם אתם מחפשים מקום לינה נוח ומשתלם או סוויטה מפנקת, במלון קלאב אין אילת יש משהו לכל אחד.

דילוג לתוכן