דף הבית » מידע מקצועי » מלון רויאל פארק אילת מחיר – מדריך מקיף

מלון רויאל פארק אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-06-02 20:13:00+02:00

מלון רויאל פארק אילת: שהות יוקרתית בלב העיר

מלון רויאל פארק אילת הינו מלון יוקרתי הממוקם בלב העיר. זהו יעד פופולרי עבור נוסעים עסקיים ונופש, המציע מגוון רחב של שירותים ושירותים. המלון ממוקם בנוחות ליד החוף, מרכזי קניות ואטרקציות נוספות. המלון מציע מגוון סוגי חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. כל החדרים מצוידים במתקנים מודרניים, כגון מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ו-Wi-Fi.

מלון רויאל פארק אילת מחיר

מלון רויאל פארק אילת מציע מגוון מחירים עבור החדרים והשירותים שלו. המחירים משתנים בהתאם לסוג החדר והשירותים המבוקשים. להלן טבלה המתארת את המחירים השונים עבור השירותים והשירותים של המלון.

מחירי חדרים

סוג חדר מחיר (ש"ח)
חדר סטנדרטי 400
חדר דלוקס 550
סְוִיטָה 750

שירותים ושירותים נוספים

מלון רויאל פארק אילת מציע גם מגוון שירותים ושירותים נוספים. אלה כוללים מרכז כושר, ספא ובריכה. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדה, בר ובית קפה. המלון מציע גם מגוון חבילות לאורחים. חבילות אלו כוללות חבילת נופש רומנטית, חבילה משפחתית וחבילת עסקים. כל חבילה כוללת מגוון שירותים ומתקנים.

מבצעים והנחות מיוחדות

מלון רויאל פארק אילת מציע גם מגוון מבצעים והנחות. אלה כוללים הנחות עבור הזמנות מוקדמות, הזמנות קבוצתיות ושהייה לטווח ארוך. המלון מציע גם הנחות לחברי ארגונים מסוימים, כמו צבא ואזרחים ותיקים. המלון מציע גם מגוון הנחות ומבצעים עונתיים. אלה כוללים הנחות לחגים, כגון חג המולד וראש השנה. המלון מציע גם הנחות לאירועים מיוחדים, כגון חתונות וימי נישואין.

סיכום

מלון רויאל פארק אילת הינו מלון יוקרתי הממוקם בלב העיר. המלון מציע מגוון סוגי חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. המלון מציע גם מגוון שירותים ומתקנים, לרבות מרכז כושר, ספא ובריכה. המלון מציע גם מגוון חבילות, מבצעים והנחות. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, מלון רויאל פארק אילת הוא היעד המושלם. עם השירותים והשירותים היוקרתיים שלו, המלון בטוח יהפוך את השהות שלכם לבלתי נשכחת.

דילוג לתוכן