דף הבית » מידע מקצועי » מלון ריביירה אילת מחיר ינואר 2019

מלון ריביירה אילת מחיר ינואר 2019

2023-06-03 00:17:00+02:00

מלון ריביירה אילת – אירוח יוקרתי בלב אילת

מלון ריביירה אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב אילת, ישראל. זהו המקום המושלם לשהות בו לחופשה מרגיעה ויוקרתית. המלון ממוקם בלב אילת, קרוב לחוף הים ולאטרקציות נוספות. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים לרבות בריכת שחייה, ספא, מרכז כושר ועוד. המלון ידוע גם בשירות ובאירוח המעולים שלו. הצוות ידידותי ועוזר, והם תמיד מוכנים לעזור לאורחים בכל שאלה או דאגה שיש להם. המלון מציע גם מגוון פעילויות ובידור לאורחים, כמו מוזיקה חיה, ריקודים ועוד.

מלון ריביירה אילת מחיר ינואר 2019

המלון מציע מגוון חבילות ומחירים לינואר 2019. המחירים משתנים בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה. לדוגמה, חדר סטנדרטי ללילה אחד עולה 599 ש"ח, ואילו חדר דלוקס ללילה אחד עולה 799 ש"ח. המחירים משתנים גם בהתאם למספר הנפשות בחדר. המלון מציע גם חבילות מיוחדות לשהייה ארוכה יותר. כך למשל, שהייה של שלושה לילות בחדר סטנדרטי עולה 1,799 שקל, ואילו שהייה של חמישה לילות בחדר דלוקס עולה 2,999 שקל. המלון מציע גם חבילות מיוחדות לקבוצות, כמו שהות של שני לילות בחדר סטנדרטי לארבעה אנשים ב-2,399 שקל.

מלון ריביירה אילת שירותים

המלון מציע מגוון שירותים ושירותים לאורחים. במלון בריכת שחייה, ספא, מרכז כושר ועוד. המלון מציע גם מגוון פעילויות ובידור לאורחים, כגון מוזיקה חיה, ריקודים ועוד. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה. במלון יש מסעדה, בר ובית קפה. המסעדה מגישה מגוון מנות בינלאומיות ומקומיות. הבר מציע מגוון של משקאות וחטיפים. בית הקפה מגיש מגוון רחב של קפה ותה.

מלון ריביירה אילת מיקום

המלון ממוקם בלב אילת, קרוב לחוף הים ולאטרקציות נוספות. המלון קרוב גם למרכזי קניות, מסעדות ואטרקציות נוספות. המלון גם קרוב לשדה התעופה, מה שמקל על האורחים להגיע אל וממנו המלון. מלון ריביירה אילת הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה רגועה ומפנקת. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות בריכת שחייה, ספא, מרכז כושר ועוד. המלון מציע גם מגוון פעילויות ובידור לאורחים, כמו מוזיקה חיה, ריקודים ועוד. המלון מציע גם מגוון חבילות ומחירים לינואר 2019. המלון נמצא גם בסמוך לחוף הים ולאטרקציות נוספות, מה שמקל על האורחים להגיע למלון וממנו.

דילוג לתוכן