דף הבית » מידע מקצועי » מלון רמונים אילת מחיר – מדריך מקיף

מלון רמונים אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-06-03 00:48:00+02:00

מלון רמונים אילת מחיר – מדריך מקיף

מלון רמונים אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. המלון מציע מגוון סוגי חדרים, שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהייתכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. במאמר זה נספק מדריך מקיף למחירי מלון רמונים אילת, על מנת שתוכלו לקבל החלטה מושכלת לגבי שהותכם.

סוגי חדרים ומחירים

מלון רמונים אילת מציע מגוון סוגי חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות יוקרתיות. מחירי החדרים משתנים בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה. להלן פירוט של סוגי החדרים והמחירים:

סוג חדר מחיר ללילה)
חדר סטנדרטי 400 ש"ח
חדר דלוקס 500 ש"ח
סְוִיטָה 600 ש"ח

המחירים המפורטים לעיל הם ללילה אחד בלבד. אם אתם מתכננים לשהות מספר לילות, תוכלו לקבל תעריף מוזל. לדוגמה, אם תשהו שלושה לילות, תוכלו לקבל 10% הנחה על המחיר הכולל.

שירותים ושירותים

מלון רמונים אילת מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. המלון מציע דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, אינטרנט אלחוטי חינם, מרכז כושר, בריכה חיצונית ומסעדה. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שיעורי יוגה, שיעורי בישול וסיורים מודרכים.

עמלות נוספות

בנוסף לתעריפי החדרים, יש עמלות נוספות שאולי תצטרך לשלם. עמלות אלו כוללות דמי שירות של 10%, מע"מ של 5% ומס עירוני של 3%. עמלות אלו אינן כלולות במחיר החדר ויש לשלמו בנפרד.

אפשרויות תשלום

מלון רמונים אילת מקבל מגוון אפשרויות תשלום, לרבות מזומן, כרטיסי אשראי והעברות בנקאיות. המלון מציע גם תכנית תשלומים, כך שתוכלו לשלם עבור השהות שלכם בתשלומים.

תשובות ושאלות

מהם מחירי החדרים במלון רמונים אילת?

מחירי החדרים במלון רמונים אילת משתנים בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה. המחירים ללילה אחד הם כדלקמן: חדר סטנדרט – 400 ש"ח, חדר דלוקס – 500 ש"ח, וסוויטה – 600 ש"ח.

האם יש עמלות נוספות?

כן, יש עמלות נוספות שאולי תצטרך לשלם. עמלות אלו כוללות דמי שירות של 10%, מע"מ של 5% ומס עירוני של 3%. עמלות אלו אינן כלולות במחיר החדר ויש לשלמו בנפרד.

אילו אפשרויות תשלום קיימות?

מלון רמונים אילת מקבל מגוון אפשרויות תשלום, לרבות מזומן, כרטיסי אשראי והעברות בנקאיות. המלון מציע גם תכנית תשלומים, כך שתוכלו לשלם עבור השהות שלכם בתשלומים.

סיכום

מלון רמונים אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. המלון מציע מגוון סוגי חדרים, שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. בכתבה זו סיפקנו מדריך מקיף למחירי מלון רמונים אילת הכולל מידע על סוגי חדרים, שירותים ועמלות נוספות. דנו גם באפשרויות התשלום הזמינות במלון.

דילוג לתוכן