דף הבית » חופים באילת » מסעדות חוף הנסיכה אילת – מדריך מקיף

מסעדות חוף הנסיכה אילת – מדריך מקיף

מסעדות חוף הנסיכה אילת – מדריך מקיף

היכרות עם מסעדות חוף הנסיכות באילת

אילת היא יעד תיירותי פופולרי בישראל, ובאזור חוף הנסיכות נמצאות כמה מהמסעדות הטובות בעיר. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רומנטית לשניים או מקום ידידותי למשפחות לארוחת צהריים, יש משהו לכולם בשכונת החוף התוססת הזו. ממטבח ישראלי מסורתי ועד לטעמים בינלאומיים, המסעדות בחוף הנסיכות באילת מציעות משהו לכל אחד. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על המסעדות המובילות באזור.

המסעדות הטובות ביותר באילת חוף הנסיכה

1. בית החוף

בית החוף הוא מקום פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. המסעדה ממוקמת ממש על חוף הים ומציעה מגוון רחב של מנות בהשראת ים תיכונית, מפירות ים טריים ועד מאכלים ישראלים מסורתיים. למסעדה יש גם רשימת יינות נרחבת ובר מלא. בית החוף פתוח לארוחות צהריים וערב ומהווה מקום נהדר לארוחת ערב רומנטית לשניים.

2. עץ הזית

עץ הזית היא מסעדה נעימה המגישה מטבח ישראלי מסורתי. בתפריט מגוון מנות, החל משקשוקה ועד פלאפל, וכן מבחר אפשרויות צמחוניות וטבעוניות. המסעדה מציעה גם בר מלא ומבחר של יינות מקומיים. עץ הזית פתוח לארוחות צהריים וערב ומהווה מקום נהדר לארוחה סתמית.

3. ים סוף

הים האדום הוא מקום פופולרי לאוהבי פירות ים. המסעדה מגישה מגוון מנות פירות ים טריות, מדגים בגריל ועד שרימפס וקלמרי. התפריט כולל גם מבחר מנות בינלאומיות, מסושי ועד מנות פסטה בהשראה איטלקית. הים האדום פתוח לארוחות צהריים וערב ומהווה מקום מצוין לארוחה סתמית.

4. רציף הדייגים

רציף הדייגים הוא מקום פופולרי לאוהבי פירות ים. המסעדה מגישה מגוון מנות פירות ים טריות, מדגים בגריל ועד שרימפס וקלמרי. התפריט כולל גם מבחר מנות בינלאומיות, מסושי ועד מנות פסטה בהשראה איטלקית. The Fisherman's Wharf פתוח לארוחות צהריים וערב ומהווה מקום נהדר לארוחה סתמית.

השוואה מהירה

מִסעָדָה מִטְבָּח שעה (ות
בית החוף יָם תִיכוֹנִי ארוחת צהריים ארוחת ערב
עץ הזית יִשׂרְאֵלִי ארוחת צהריים ארוחת ערב
הים האדום פירות ים ובינלאומיים ארוחת צהריים ארוחת ערב
רציף הדייגים פירות ים ובינלאומיים ארוחת צהריים ארוחת ערב

סיכום

חוף הנסיכות באילת הוא ביתם של כמה מהמסעדות הטובות בעיר. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רומנטית לשניים או מקום ידידותי למשפחות לארוחת צהריים, יש משהו לכולם בשכונת החוף התוססת הזו. ממטבח ישראלי מסורתי ועד לטעמים בינלאומיים, המסעדות בחוף הנסיכות באילת מציעות משהו לכל אחד. למידע נוסף על המסעדות המובילות באזור, עייןבסרטון YouTube זה .

דילוג לתוכן