דף הבית » חופים באילת » מסעדת חוף אילת: מדריך מקיף

מסעדת חוף אילת: מדריך מקיף

מסעדת חוף אילת: מדריך מקיף

מסעדת חוף אילת: סקירה כללית

מסעדת חוף אילת היא מקום פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד. המסעדה ממוקמת על שפת הים האדום ומציעה חווית אוכל ייחודית עם נוף מדהים לים. המסעדה מגישה מגוון מנות, ממטבח ישראלי מסורתי ועד למנות בינלאומיות אהובות. התפריט כולל גם מבחר אפשרויות צמחוניות וטבעוניות. המסעדה מציעה גם בר מלא, עם מבחר רחב של יינות, בירות ומשקאות חריפים.

תפריט ומחירים

מסעדת חוף אילת מציעה מגוון רחב של מנות, ממטבח ישראלי מסורתי ועד למנות בינלאומיות אהובות. התפריט כולל מבחר מנות ראשונות, סלטים, מרקים, מנות עיקריות וקינוחים. המחירים נעים בין 25-50 ₪ למנות ראשונות, 25-50 ₪ לסלטים, 30-60 ₪ למרקים, 50-90 ₪ למנות עיקריות ו-20-30 ₪ לקינוחים. המסעדה מציעה גם מבחר אפשרויות צמחוניות וטבעוניות.

השוואה מהירה

סוג המנה טווח מחירים
מְתַאֲבנִים 25-50 ₪
סלטים 25-50 ₪
מרקים 30-60 ₪
מנות עיקריות 50-90 ₪
קינוחים 20-30 ₪

אווירה ושירות

למסעדת חוף אילת יש אווירה נינוחה, ישיבה נוחה וצוות ידידותי. למסעדה פינת ישיבה חיצונית גדולה, עם שולחנות וכיסאות המשקיפים על הים האדום. למסעדה יש גם בר מלא, עם מבחר רחב של יינות, בירות ומשקאות חריפים. הצוות ידידותי וקשוב, השירות מהיר ויעיל.

מיקום ושעות

מסעדת חוף אילת ממוקמת על שפת הים האדום באילת. המסעדה פתוחה בין השעות 11:00-23:00, שבעה ימים בשבוע.

דעה אישית

היה לי העונג לבקר במסעדת חוף אילת לאחרונה, ואני חייב לציין שהתרשמתי מאוד. האווירה הייתה נינוחה ומזמינה, והנופים של הים האדום היו עוצרי נשימה. האוכל היה טעים, והצוות היה ידידותי וקשוב. אני ממליץ בחום על מסעדה זו לכל מי שמחפש ארוחה נהדרת עם נוף יפה.

שאלות ותשובות

ש: האם מסעדת חוף אילת מציעה אפשרויות צמחוניות וטבעוניות?

ת: כן, המסעדה מציעה מבחר של אפשרויות צמחוניות וטבעוניות.

ש: מהן שעות הפעילות של מסעדת חוף אילת?

ת: המסעדה פתוחה בין השעות 11:00 עד 23:00, שבעה ימים בשבוע.

ש: האם יש פינת ישיבה בחוץ במסעדת חוף אילת?

ת: כן, למסעדה יש פינת ישיבה חיצונית גדולה, עם שולחנות וכיסאות המשקיפים על הים האדום.

סיכום

מסעדת חוף אילת היא מקום מצוין לארוחה עם נוף. המסעדה מציעה מגוון מנות, ממטבח ישראלי מסורתי ועד למנות בינלאומיות אהובות. התפריט כולל גם מבחר אפשרויות צמחוניות וטבעוניות. האווירה רגועה ומזמינה, והצוות ידידותי וקשוב. המסעדה ממוקמת על שפת ים סוף באילת, ופתוחה בין השעות 11:00-23:00, שבעה ימים בשבוע. אם אתם מחפשים ארוחה נהדרת עם נוף יפהפה, מסעדת חוף אילת היא המקום המושלם.

דילוג לתוכן