דף הבית » חופים באילת » מסעדת חוף באילת: מחירים והשוואה מהירה

מסעדת חוף באילת: מחירים והשוואה מהירה

מסעדת חוף באילת: מחירים והשוואה מהירה

מסעדת חוף באילת: מחירים והשוואה מהירה

אילת היא יעד תיירותי פופולרי בדרום ישראל, והיא ידועה בחופים היפים והנופים המדהימים שלה. אחת הדרכים הטובות ביותר ליהנות מהעיר היא לבקר במסעדת חוף. כאן תוכלו ליהנות מארוחה טעימה תוך התבוננות בנופי הים האדום. אבל מה המחירים של מסעדת חוף באילת? בכתבה זו נסתכל על המחירים של מסעדת חוף באילת. כמו כן נשווה את המחירים למסעדות אחרות באזור, כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת לגבי היכן לאכול. בואו נתחיל!

מחירי מסעדת חוף באילת

המחירים של מסעדת חוף באילת משתנים בהתאם לסוג האוכל שאתם מזמינים. למשל, ארוחה בסיסית של המבורגר וצ'יפס תעלה בסביבות ה-25 שקלים. ארוחה משוכללת יותר, כמו ארוחת סטייק, תעלה בסביבות ה-70 שקלים. משקאות זמינים גם במסעדות החוף באילת. בקבוק בירה יעלה בסביבות 15 שקלים, בעוד כוס יין תעלה בסביבות 25 שקלים. יש גם משקאות קלים, ומחירם בדרך כלל בסביבות ה-10 שקלים.

השוואת מחירים של מסעדות חוף באילת

חשוב להשוות מחירים של מסעדות חוף באילת לפני שתחליטו איפה לאכול. להלן השוואה מהירה של המחירים של כמה ממסעדות החוף הפופולריות ביותר באילת:

מִסעָדָה בורגר וצ'יפס ארוחת ערב סטייק בירה יַיִן משקה קל
מסעדת חוף 25 שקלים 70 שקלים 15 שקלים 25 שקלים 10 שקלים
מסעדה מול הים 30 שקלים 80 שקלים 20 שקלים 30 שקלים 15 שקלים
מסעדה מול החוף 35 שקלים 90 שקלים 25 שקלים 35 שקלים 20 שקלים

כפי שניתן לראות, המחירים של מסעדות חוף באילת משתנים בהתאם לסוג האוכל שאתם מזמינים. מחירי המבורגר וצ'יפס נעים בין 25 ל-35 שקלים, כאשר מחירי ארוחת סטייק נעים בין 70 ל-90 שקלים. גם המשקאות משתנים במחיר, כאשר בירה נעה בין 15 שקלים ל-25 שקלים, ויין נע בין 25 שקלים ל-35 שקלים.

סיכום

לסיכום, המחירים של מסעדת חוף באילת משתנים בהתאם לסוג האוכל שאתם מזמינים. ארוחה בסיסית של המבורגר וצ'יפס תעלה בסביבות ה-25 שקלים, בעוד שארוחה משוכללת יותר, כמו ארוחת סטייק, תעלה בסביבות ה-70 שקלים. משקאות זמינים גם במסעדות החוף באילת, כאשר בקבוק בירה עולה בסביבות 15 שקלים וכוס יין בסביבות 25 שקלים. חשוב להשוות מחירים של מסעדות חוף באילת לפני שתחליטו איפה לאכול. ביקור במסעדת חוף באילת היא דרך מצוינת ליהנות מהעיר ולהתבונן בנופי הים האדום. בעזרת המידע במאמר זה תוכלו לקבל החלטה מושכלת לגבי היכן לאכול ומה להזמין.

דילוג לתוכן