דף הבית » חופים באילת » מספר טלפון חוף קורל אילת

מספר טלפון חוף קורל אילת

מספר טלפון חוף קורל אילת

מהו קורל ביץ' אילת?

קורל ביץ' אילת הוא חוף פופולרי הממוקם בעיר הדרומית ביותר בישראל, אילת. זהו מקום נהדר לשחייה, שיזוף ושנורקלינג. החוף מוקף בשוניות אלמוגים, שהופכות אותו למקום מצוין לשנורקלינג וצלילה. זה גם מקום נהדר לדיג. החוף ידוע גם בשקיעות היפות שלו.

מה אפשר לעשות בחוף האלמוגים אילת?

קורל ביץ' אילת הוא מקום נהדר לשחייה, שיזוף ושנורקלינג. החוף מוקף בשוניות אלמוגים, שהופכות אותו למקום מצוין לשנורקלינג וצלילה. זה גם מקום נהדר לדיג. החוף ידוע גם בשקיעות היפות שלו. החוף מציע גם מגוון פעילויות כמו קיאקים, גלישת רוח ומצנחי רחיפה. יש גם כמה מסעדות וברים הממוקמים ליד החוף.

מספר טלפון חוף קורל אילת

אם אתם מחפשים את מספר הטלפון של חוף אלמוגים אילת, הוא 972-8-637-7000+. זה מספר הטלפון הראשי של החוף.

דברים שכדאי לזכור בעת ביקור בחוף אלמוגים אילת

כשמבקרים בחוף האלמוגים באילת, יש לזכור כמה דברים. ראשית, החוף פתוח מ-8 בבוקר עד 20 בערב. חשוב לציין שהחוף סגור בשבתות ובחגים יהודיים. שנית, חשוב להיות מודעים לשוניות האלמוגים בעת שחייה או שנורקלינג. חשוב להיזהר ולא לגעת באלמוגים, שכן זה יכול להיות מסוכן. שלישית, חשוב להיות מודעים לזרמים החזקים באזור. חשוב להיות מודעים לסימנים ולדגלים המעידים על הימצאות זרמים חזקים.

מה עוד אפשר לעשות באילת?

אילת היא מקום נהדר לחקור. יש מגוון אטרקציות באזור, כמו אקווריום הים האדום, ריף הדולפינים והמצפה התת ימי. יש גם מגוון של מסעדות וברים באזור.

דעתי האישית

ביקרתי פעמים רבות בחוף האלמוגים באילת ותמיד נהניתי. החוף יפהפה ושוניות האלמוגים הופכות אותו למקום נהדר לשנורקלינג וצלילה. החוף הוא גם מקום נהדר לשחייה ולשיזוף. אני גם אוהב את המסעדות והברים באזור. אני ממליץ בחום לבקר בחוף אלמוגים אילת אם אתם אי פעם באילת.

  • מספר טלפון של חוף אלמוגים אילת: +972-8-637-7000
  • החוף פתוח מ-8 בבוקר עד 20 בערב
  • החוף סגור בשבתות ובחגים יהודיים
  • היו מודעים לשוניות האלמוגים בעת שחייה או שנורקלינג
  • שימו לב לזרמים החזקים באזור

קורל ביץ' אילת הוא מקום נהדר לשחייה, שיזוף ושנורקלינג. זה גם מקום נהדר לחקור את שוניות האלמוגים וליהנות מהשקיעות היפות. אם אתם אי פעם באילת, אני ממליץ בחום לבקר בחוף אלמוגים אילת. למידע נוסף על החוף והאטרקציות שלו, אתה יכול לבקר ביוטיוב .

דילוג לתוכן