דף הבית » מוצרי אפל » מפרט טכני של Apple MacBook Pro 15

מפרט טכני של Apple MacBook Pro 15

מפרט טכני של Apple MacBook Pro 15

מפרט טכני של Apple MacBook Pro 15

ה-Apple MacBook Pro 15 הוא מחשב נייד רב עוצמה המיועד למקצוענים ולמשתמשים חזקים. יש לו עיצוב מלוטש וחומרה רבת עוצמה שהופכים אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה הזקוקים למחשב נייד שיכול להתמודד עם משימות תובעניות. במאמר זה, נסקור את המפרט הטכני של ה-Apple MacBook Pro 15 ונספק טבלת השוואה מהירה.

מעבד

ה-Apple MacBook Pro 15 מופעל על ידי מעבד Intel Core i7. מעבד זה מסוגל להתמודד עם משימות תובעניות בקלות ומסוגל להריץ מספר יישומים בו זמנית. המעבד מסוגל גם להפעיל מכונות וירטואליות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה שצריכים להפעיל מספר מערכות הפעלה.

זיכרון

ה-Apple MacBook Pro 15 מגיע עם 16GB של זיכרון RAM. זה די והותר עבור רוב המשתמשים והוא מסוגל לטפל במספר יישומים בו זמנית. המחשב הנייד מגיע גם עם SSD בנפח 512GB, המספק שפע של שטח אחסון עבור כל הקבצים והיישומים שלך.

גרָפִיקָה

ה-Apple MacBook Pro 15 מגיע עם Intel Iris Plus Graphics 655 משולב. כרטיס מסך זה מסוגל להתמודד עם רוב המשימות עתירות הגרפיקה ומסוגל להריץ משחקים בהגדרות בינוניות. המחשב הנייד מגיע גם עם כרטיס מסך ייעודי של AMD Radeon Pro 555X, המספק ביצועים נוספים למי שצריך.

לְהַצִיג

ה-Apple MacBook Pro 15 מגיע עם צג Retina בגודל 15.4 אינץ'. תצוגה זו מסוגלת להפיק צבעים מרהיבים ותמונות חדות. לתצוגה יש גם רזולוציה של 2880×1800, וזה די והותר עבור רוב המשתמשים.

קישוריות

ה-Apple MacBook Pro 15 מגיע עם מגוון יציאות ומחברים. יש לו שתי יציאות USB-C, שתי יציאות USB-A, יציאת HDMI, שקע אוזניות ויציאת Thunderbolt 3. למחשב הנייד יש גם קישוריות Wi-Fi ו-Bluetooth, מה שמקל על החיבור לאינטרנט ולהתקנים אחרים.

חיי סוללה

ל-Apple MacBook Pro 15 חיי סוללה של עד 10 שעות. זה די והותר עבור רוב המשתמשים ומסוגל להימשך יום שלם של עבודה או משחק.

השוואה מהירה

תכונה Apple MacBook Pro 15
מעבד Intel Core i7
זיכרון 16GB RAM, 512GB SSD
גרָפִיקָה Intel Iris Plus Graphics 655, AMD Radeon Pro 555X
לְהַצִיג רשתית 15.4 אינץ', 2880×1800
קישוריות 2 USB-C, 2 USB-A, HDMI, שקע אוזניות, Thunderbolt 3, Wi-Fi, Bluetooth
חיי סוללה עד 10 שעות

ה-Apple MacBook Pro 15 הוא מחשב נייד רב עוצמה המיועד למקצוענים ולמשתמשים חזקים. יש לו עיצוב מלוטש וחומרה רבת עוצמה שהופכים אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה הזקוקים למחשב נייד שיכול להתמודד עם משימות תובעניות. המחשב הנייד מופעל על ידי מעבד Intel Core i7 ומגיע עם 16GB של זיכרון RAM ו-512GB SSD. יש לו גם אינטל Iris Plus Graphics 655 משולב וכרטיס גרפי AMD Radeon Pro 555X ייעודי. ללפטופ יש צג Retina בגודל 15.4 אינץ' ברזולוציה של 2880×1800 ומגיע עם מגוון יציאות ומחברים. למחשב הנייד יש גם חיי סוללה של עד 10 שעות. בסך הכל, ה-Apple MacBook Pro 15 הוא מחשב נייד רב עוצמה המיועד למקצוענים ולמשתמשים חזקים. יש לו עיצוב מלוטש וחומרה רבת עוצמה שהופכים אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה הזקוקים למחשב נייד שיכול להתמודד עם משימות תובעניות. המחשב הנייד מסוגל להריץ מספר יישומים בו זמנית ומסוגל להריץ מכונות וירטואליות. יש לו גם מגוון יציאות ומחברים, מה שמקל על החיבור לאינטרנט ולהתקנים אחרים. למחשב הנייד יש גם חיי סוללה של עד 10 שעות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור מי שזקוק למחשב נייד שיכול להחזיק מעמד יום שלם של עבודה או משחק.

דילוג לתוכן