דף הבית » מוצרי אפל » מציאת מוצר אפל לפי מספר סידורי

מציאת מוצר אפל לפי מספר סידורי

מציאת מוצר אפל לפי מספר סידורי

מהו מספר סידורי של מוצר אפל?

מספר סידורי של מוצר אפל הוא מזהה ייחודי המוקצה לכל מכשיר אפל. הוא משמש לזיהוי המכשיר וניתן להשתמש בו לרישום המוצר אצל אפל. הוא משמש גם למעקב אחר מידע אחריות ותיקון. המספר הסידורי נמצא בדרך כלל בגב המכשיר או על הקופסה שבה הוא הגיע.

כיצד למצוא מוצר של אפל לפי מספר סידורי

קל למצוא מוצר אפל לפי המספר הסידורי שלו. ישנן מספר דרכים לעשות זאת.

שימוש באתר של אפל

הדרך הקלה ביותר למצוא מוצר אפל לפי המספר הסידורי שלו היא להשתמש באתר האינטרנט של אפל. באתר תוכלו להזין את המספר הסידורי והוא יגיד לכם את שם המוצר והדגם.

שימוש באפליקציית התמיכה של אפל

אפליקציית התמיכה של אפל היא דרך נוספת למצוא מוצר של אפל לפי המספר הסידורי שלו. האפליקציה זמינה למכשירי iOS וגם למכשירי אנדרואיד. לאחר פתיחת האפליקציה, תוכל להזין את המספר הסידורי והוא יגיד לך את שם המוצר והדגם.

שימוש באתרי צד שלישי

ישנם גם אתרי צד שלישי שיכולים לעזור לך למצוא מוצר של אפל לפי המספר הסידורי שלו. באתרים אלו יש בדרך כלל סרגל חיפוש שבו אתה יכול להזין את המספר הסידורי והוא יגיד לך את שם המוצר והדגם.

השוואה מהירה

שיטה קלות שימוש דיוק
האתר של אפל קַל גָבוֹהַ
אפליקציית התמיכה של אפל קַל גָבוֹהַ
אתרי צד שלישי קַל בינוני

לסיכום, קל למצוא מוצר אפל לפי המספר הסידורי שלו ויש כמה דרכים לעשות זאת. הדרך המדויקת והאמינה ביותר היא להשתמש באתר האינטרנט של אפל או באפליקציית התמיכה של אפל. ניתן להשתמש גם באתרי צד שלישי, אך ייתכן שהדיוק לא יהיה גבוה כל כך. למידע נוסף, צפה בסרטון זה .

דילוג לתוכן