דף הבית » מוצרי אפל » מתי Apple Watch 7 מגיע לישראל?

מתי Apple Watch 7 מגיע לישראל?

מתי Apple Watch 7 מגיע לישראל?

למה לצפות מ-Apple Watch 7

Apple Watch 7 הוא האחרון בסדרת השעונים החכמים מבית אפל. הוא צפוי לצאת בסתיו 2021 ויהיה ה-Apple Watch המתקדם ביותר עד כה. יהיו לו מגוון תכונות חדשות, כולל תצוגה גדולה יותר, חיי סוללה משופרים ומערכת חדשה למעקב אחר בריאות וכושר. זה יהיה גם ה-Apple Watch הראשון הכולל צג ECG מובנה. ה-Apple Watch 7 יהיה בעל תצוגה גדולה יותר מדגמים קודמים, עם רזולוציה של עד 1000 x 1000 פיקסלים. יהיה לו גם תצוגת OLED חדשה, שתספק נראות טובה יותר באור שמש בהיר. חיי הסוללה של ה-Apple Watch 7 צפויים להשתפר, כאשר אפל טוענת שהוא יחזיק מעמד עד 18 שעות בטעינה בודדת. ל-Apple Watch 7 תהיה גם מערכת חדשה למעקב אחר בריאות וכושר. הוא יוכל לעקוב אחר קצב הלב שלך, הצעדים שנלקחו וקלוריות שנשרפו. הוא גם יוכל לעקוב אחר השינה שלך, והוא יוכל לזהות נפילות ולשלוח התראה לאנשי הקשר שלך לשעת חירום. ה-Apple Watch 7 יכלול גם צג א.ק.ג מובנה. זה יאפשר לך לבצע אלקטרוקרדיוגרמה (ECG) מפרק כף היד שלך. זה יאפשר לך לעקוב אחר בריאות הלב שלך ולזהות כל בעיה אפשרית.

מתי ה-Apple Watch 7 יגיע לישראל?

ה-Apple Watch 7 צפוי לצאת בסתיו 2021. עדיין לא ידוע מתי הוא יהיה זמין בישראל, אך הוא עשוי להיות זמין זמן קצר לאחר יציאתו במדינות אחרות.

השוואה מהירה

תכונה Apple Watch 7
לְהַצִיג צג OLED גדול יותר עם עד 1000 x 1000 פיקסלים
חיי סוללה עד 18 שעות בטעינה אחת
מעקב אחר בריאות וכושר דופק, צעדים שנלקחו, שריפת קלוריות, מעקב שינה, זיהוי נפילה
מוניטור א.ק.ג צג א.ק.ג מובנה

אילו תכונות יהיו ל-Apple Watch 7?

ל-Apple Watch 7 יהיו מגוון תכונות חדשות, כולל תצוגה גדולה יותר, חיי סוללה משופרים ומערכת חדשה למעקב אחר בריאות וכושר. זה יהיה גם ה-Apple Watch הראשון הכולל צג ECG מובנה. ה-Apple Watch 7 יהיה בעל תצוגה גדולה יותר מדגמים קודמים, עם רזולוציה של עד 1000 x 1000 פיקסלים. יהיה לו גם תצוגת OLED חדשה, שתספק נראות טובה יותר באור שמש בהיר. חיי הסוללה של ה-Apple Watch 7 צפויים להשתפר, כאשר אפל טוענת שהוא יחזיק מעמד עד 18 שעות בטעינה בודדת. ל-Apple Watch 7 תהיה גם מערכת חדשה למעקב אחר בריאות וכושר. הוא יוכל לעקוב אחר קצב הלב שלך, הצעדים שנלקחו וקלוריות שנשרפו. הוא גם יוכל לעקוב אחר השינה שלך, והוא יוכל לזהות נפילות ולשלוח התראה לאנשי הקשר שלך לשעת חירום. ה-Apple Watch 7 יכלול גם צג א.ק.ג מובנה. זה יאפשר לך לבצע אלקטרוקרדיוגרמה (ECG) מפרק כף היד שלך. זה יאפשר לך לעקוב אחר בריאות הלב שלך ולזהות כל בעיה אפשרית.

מה עוד אתה יכול לעשות עם Apple Watch 7?

ל-Apple Watch 7 יהיו גם מגוון תכונות אחרות, כולל היכולת לבצע ולקבל שיחות טלפון, לשלוח ולקבל הודעות ולגשת לספריית המוזיקה שלך. הוא גם יוכל לעקוב אחר המיקום שלך, והוא יוכל לשלוט במכשירי החשמל הביתיים שלך. ה-Apple Watch 7 יוכל גם להתחבר לאייפון שלך, ויאפשר לך לגשת לאפליקציות ולהתראות שלך. הוא גם יוכל להתחבר לרשתות Wi-Fi, מה שיאפשר לך להישאר מחובר גם כשאתה רחוק מהטלפון שלך. Apple Watch 7 יוכל גם לעקוב אחר הפעילות שלך, מה שיאפשר לך לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולהגדיר יעדים. הוא גם יוכל לעקוב אחר השינה שלכם, והוא יוכל לזהות נפילות ולשלוח התראה לאנשי הקשר שלכם לשעת חירום.

סיכום

Apple Watch 7 הוא האחרון בסדרת השעונים החכמים מבית אפל. הוא צפוי לצאת בסתיו 2021 ויהיה ה-Apple Watch המתקדם ביותר עד כה. יהיו לו מגוון תכונות חדשות, כולל תצוגה גדולה יותר, חיי סוללה משופרים ומערכת חדשה למעקב אחר בריאות וכושר. זה יהיה גם ה-Apple Watch הראשון שיכלול צג א.ק.ג מובנה. עדיין לא ידוע מתי ה-Apple Watch 7 יהיה זמין בישראל, אך הוא עשוי להיות זמין זמן קצר לאחר יציאתו במדינות אחרות. למידע נוסף על Apple Watch 7, תוכל לצפות בסרטונים ולקרוא ביקורות ב- YouTube .

דילוג לתוכן