דף הבית » מידע מקצועי » סאני אילת מחיר – מדריך מקיף

סאני אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-06-03 23:47:00+02:00

היכרות עם סאני אילת

סאני אילת היא יעד תיירותי פופולרי בישראל, השוכן על חוף הים האדום. הוא ידוע באקלים החם שלו, בחופים המדהימים ובחיי הלילה התוססים שלו. עם האטרקציות הרבות שבה, סאני אילת היא מקום נהדר לבקר בו לחופשה רגועה. אבל לפני שאתם מתכננים את הטיול, כדאי לדעת על מחירי המלונות, האטרקציות ושאר הפעילויות באזור. מדריך זה יספק לכם סקירה מקיפה של מחירי סאני אילת.

מחירי מלונות בסאני אילת

עלות הלינה בסאני אילת משתנה בהתאם לסוג המלון שתבחרו. מלונות בתקציב נמוך באזור יכולים לעלות עד 200 ש"ח ללילה, בעוד שמלונות יוקרה יכולים לעלות עד 1,000 ש"ח ללילה. אם אתם מחפשים מלון ברמת ביניים, תוכלו לצפות לשלם בסביבות 500 ש"ח ללילה.

מחירי אטרקציות בסאני אילת

בסאני אילת יש הרבה אטרקציות, החל מפארקי מים ועד מוזיאונים. רוב האטרקציות עולות בסביבות ה-50 ₪ לאדם, אם כי חלקן עשויות להיות יקרות יותר. למשל, אקווריום ריף הדולפינים עולה 100 ₪ לאדם.

מחירי מסעדות בסאני אילת

עלות האוכל בחוץ בסאני אילת משתנה בהתאם לסוג המסעדה שתבחרו. מסעדות חסכוניות באזור יכולות לעלות עד 30 ש"ח לאדם, בעוד שמסעדות יוקרה יותר יכולות לעלות עד 150 ש"ח לאדם.

מחירי הובלה באילת סאני

עלות ההובלה בסאני אילת נמוכה יחסית. מוניות באזור עולות בסביבות 10 ש"ח לקילומטר, בעוד אוטובוסים עולים בסביבות 5 ש"ח לנסיעה.

סקירה של מחירי סאני אילת

פריט מחיר (ש"ח)
מלון זול 200
מלון בינוני 500
מלון יוקרתי 1,000
אטרקציות 50
אקווריום ריף הדולפינים 100
מסעדת באדג'ט 30
מסעדה יוקרתית 150
מוֹנִית 10/ק"מ
אוֹטוֹבּוּס 5/רכיבה

סיכום

סאני אילת היא יעד מצוין לחופשה רגועה. עם האקלים החם שלו, החופים המדהימים וחיי הלילה התוססים שלו, זו בטוח תהיה חוויה בלתי נשכחת. לפני שאתם מתכננים את הטיול שלכם, חשוב לדעת על מחירי המלונות, האטרקציות ושאר הפעילויות באזור. מדריך זה סיפק לכם סקירה מקיפה של מחירי סאני אילת.

דעה אישית

הייתי בסאני אילת מספר פעמים ואני יכול לומר בכנות שזה אחד המקומות האהובים עלי לבקר. החופים יפים, חיי הלילה תוססים והמחירים סבירים מאוד. אני בהחלט ממליץ על זה לכל מי שמחפש חופשה מרגיעה.

דילוג לתוכן