דף הבית » מידע מקצועי » סטלבת על המים אילת מחיר כניסה

סטלבת על המים אילת מחיר כניסה

2023-05-04 09:20:00+02:00

סקירה של סטלבת על המים אילת

סטלבת על המים אילת היא יעד תיירותי פופולרי במזרח התיכון. ממוקם בים האדום, האזור ידוע בנופים המדהימים ובאטרקציות הייחודיות שלו. המבקרים יכולים לחקור את החופים הרבים של האזור, שוניות האלמוגים והחיים הימיים. בסטלבט על המים באילת יש גם מגוון מסעדות, ברים וחנויות. האזור הוא יעד מצוין למי שמחפש חופשה מרגיעה או הרפתקה מרגשת.

סטלבת על המים אילת מחירי כניסה

סטלבת על המים אילת מציעה מגוון מחירי כניסה למבקרים. המחירים משתנים בהתאם לסוג הכרטיס הנרכש ולזמן השנה. להלן פירוט מחירי הכניסה לסטלבת על המים אילת.

מחירי כניסה יומיים

סוג כרטיס מחיר (ש"ח)
מְבוּגָר 50
ילד (גילאי 4-12) 25
קשישים (גילאי 65+) 25

מחירי כניסה עונתיים

סטלבת על המים אילת מציעה גם מחירי כניסה עונתיים למבקרים. מחירים אלו תקפים לפרק זמן מסוים ונתונים לשינויים. להלן פירוט מחירי הכניסה העונתיים לסטלבת על המים אילת.

סוג כרטיס מחיר (ש"ח)
מְבוּגָר 60
ילד (גילאי 4-12) 30
קשישים (גילאי 65+) 30

עמלות נוספות

בנוסף למחירי הכניסה, המבקרים בסטלבת על המים אילת עשויים להידרש בתשלום נוסף. עמלות אלו עשויות לכלול חניה, השכרת ציוד ושירותים אחרים. חשוב להתייעץ עם צוות סטלבת על המים אילת לקבלת מידע נוסף על כל עמלה נוספת שעלולה לחול.

הנחות ומבצעים מיוחדים

טלבת על המים אילת מציעה מגוון הנחות ומבצעים למבקרים. הנחות ומבצעים מיוחדים אלה עשויים לכלול הנחות לקבוצות, אנשי צבא וסטודנטים. חשוב לברר עם צוות סטלבת על המים אילת לקבלת מידע נוסף על כל הנחות או מבצעים שעשויים להיות זמינים.

סיכום

סטלבת על המים אילת היא יעד תיירותי פופולרי במזרח התיכון. האזור מציע מגוון של אטרקציות, מסעדות וחנויות למבקרים. סטלבת על המים אילת מציעה גם מגוון מחירי כניסה למבקרים, כמו גם הנחות ומבצעים מיוחדים. חשוב להתייעץ עם צוות סטלבת על המים אילת לקבלת מידע נוסף על כל עמלות נוספות, הנחות או מבצעים מיוחדים שעשויים לחול.

דילוג לתוכן