דף הבית » חופים באילת » סיור בחוף הצפוני מערבית לאילת

סיור בחוף הצפוני מערבית לאילת

סיור בחוף הצפוני מערבית לאילת

סיור בחוף הצפוני מערבית לאילת

אילת, ישראל היא יעד תיירותי פופולרי, והחוף הצפוני ממערב לעיר אינו יוצא דופן. מהחופים המדהימים ועד לאטרקציות הייחודיות, יש משהו לכל אחד ליהנות. בין אם אתם מחפשים יום רגוע בחוף הים או יום גדוש בהרפתקאות של טיולים, בחוף הצפוני ממערב לאילת יש משהו בשבילכם.

חופים

החוף הצפוני ממערב לאילת הוא ביתם של כמה מהחופים היפים בארץ. מחופי החול הלבנים של אילת ועד למפרצונים הסלעיים של ים סוף, יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים מקום מבודד להירגע בו או חוף ים תוסס עם שפע של פעילויות, החוף הצפוני ממערב לאילת יש הכל.

אטרקציות

החוף הצפוני מערבית לאילת הוא ביתם של מגוון אטרקציות. משונית הדולפינים, המהווה בית למגוון של חיות ימיות, ועד למצפה התת ימי, שמציע תצפית ייחודית על הים האדום, יש משהו לכל אחד. יש גם מגוון אתרים היסטוריים, כמו העיר העתיקה תמנע, שבה נמצאים מגוון חורבות וחפצים.

פעילויות

החוף הצפוני מערבית לאילת הוא ביתם של מגוון פעילויות. משנורקלינג וצלילה ועד קיאקים ודיג, יש משהו לכולם. יש גם מגוון רחב של ענפי ספורט מים, כמו גלישת רוח וגלישת עפיפונים, כמו גם מגוון פעילויות יבשתיות, כגון טיולי הליכה ורכיבה על אופניים.

השוואה מהירה

פעילות חופים אטרקציות פעילויות
שנורקלינג חופי חול לבן ריף הדולפינים שנורקלינג
צלילה מפרצונים סלעיים מצפה תת ימי צלילה
שייט קיאקים תמנע שייט קיאקים
דיג דיג
גלישת רוח גלישת רוח
גלישת רוח גלישת רוח
טיול רגלי טיול רגלי
רכיבה על אופניים רכיבה על אופניים

החוף הצפוני ממערב לאילת הוא מקום נהדר לחקור ולחוות את יופיו של ים סוף. מהחופים המדהימים ועד לאטרקציות הייחודיות, יש משהו לכל אחד ליהנות. בין אם אתם מחפשים יום רגוע בחוף הים או יום גדוש בהרפתקאות של טיולים, בחוף הצפוני ממערב לאילת יש משהו בשבילכם. החופים של החוף הצפוני ממערב לאילת הם מהיפים בארץ . מחופי החול הלבנים של אילת ועד למפרצונים הסלעיים של ים סוף, יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים מקום מבודד להירגע בו או חוף ים תוסס עם שפע של פעילויות, החוף הצפוני ממערב לאילת יש הכל. גם האטרקציות של החוף הצפוני ממערב לאילת כדאי לחקור. משונית הדולפינים, המהווה בית למגוון של חיות ימיות, ועד למצפה התת ימי, שמציע תצפית ייחודית על הים האדום, יש משהו לכל אחד. יש גם מגוון אתרים היסטוריים, כמו העיר העתיקה תמנע, שבה נמצאים מגוון חורבות וחפצים. גם הפעילויות של החוף הצפוני ממערב לאילת יש בשפע. משנורקלינג וצלילה ועד קיאקים ודיג, יש משהו לכולם. יש גם מגוון רחב של ענפי ספורט ימי, כמו גלישת רוח וגלישת עפיפונים, כמו גם מגוון פעילויות יבשתיות, כמו טיולים ורכיבה על אופניים. לא משנה מה אתם מחפשים, בחוף הצפוני ממערב לאילת יש משהו לכל אחד. מהחופים המדהימים ועד לאטרקציות הייחודיות, יש משהו לכל אחד ליהנות. בין אם אתם מחפשים יום רגוע בחוף הים או יום גדוש בהרפתקאות של טיולים, בחוף הצפוני ממערב לאילת יש משהו בשבילכם.

דילוג לתוכן