דף הבית » מידע מקצועי » ספורט קלאב אילת מחירים – מה שצריך לדעת

ספורט קלאב אילת מחירים – מה שצריך לדעת

2023-06-05 08:24:00+02:00

ספורט קלאב אילת מחירים

ספורט קלאב אילת הוא מועדון ספורט פופולרי הממוקם בעיר אילת, ישראל. המועדון מציע מגוון שירותים ופעילויות לחבריו, לרבות שחייה, טניס, כדורסל ועוד. בנוסף, המועדון מציע מגוון חוגים ותוכניות לילדים ולמבוגרים.

דמי חבר

עלות החברות בספורט קלאב אילת משתנה בהתאם לסוג החברות שתבחרו. דמי החברות הבסיסיים הם ₪200 לחודש, וזה כולל גישה לכל מתקני המועדון והפעילויות. בתוספת תשלום ניתן לרכוש גם חברות משפחתית המאפשרת גישה של עד ארבעה בני משפחה למתקני המועדון ולפעילויותיו.

עמלות נוספות

בנוסף לדמי החברות הבסיסיים, יש עמלות נוספות עבור פעילויות ושירותים מסוימים. לדוגמא, אם תרצו להשתמש בבריכת השחייה של המועדון, ישנה תוספת של ₪50 לשעה. אם תרצו להשתמש במגרשי הטניס של המועדון, כרוכה בתשלום נוסף של ₪30 לשעה.

הנחות

ספורט קלאב אילת מציע מגוון הנחות לחבריו. לדוגמה, אם אתה רוכש מנוי משפחתי, אתה יכול לקבל 10% הנחה על כל העמלות שלך. בנוסף, המועדון מציע הנחות לאזרחים ותיקים, סטודנטים ואנשי צבא.

אפשרויות תשלום

ספורט קלאב אילת מקבלת מגוון אפשרויות תשלום, לרבות מזומן, כרטיסי אשראי והעברות בנקאיות. המועדון מציע גם אפשרות לתוכנית תשלום, המאפשרת לך לשלם את העמלות שלך בתשלומים חודשיים.

ספורט קלאב אילת מחירים – סיכום

ספורט קלאב אילת הוא מועדון ספורט פופולרי הממוקם בעיר אילת, ישראל. עלות החברות בספורט קלאב אילת משתנה בהתאם לסוג החברות שתבחרו. בנוסף לדמי החברות הבסיסיים, יש עמלות נוספות עבור פעילויות ושירותים מסוימים. כמו כן, המועדון מציע מגוון הנחות לחבריו, ומקבל מגוון אפשרויות תשלום.

תשובות ושאלות

מה עלות החברות בספורט קלאב אילת?

עלות החברות בספורט קלאב אילת היא 200 ₪ לחודש.

האם ספורט קלאב אילת מציע הנחות?

כן, ספורט קלאב אילת מציעה מגוון הנחות לחבריו, לרבות הנחות לאזרחים ותיקים, סטודנטים ואנשי צבא.

אילו אפשרויות תשלום מקבל ספורט קלאב אילת?

ספורט קלאב אילת מקבלת מגוון אפשרויות תשלום, לרבות מזומן, כרטיסי אשראי והעברות בנקאיות. המועדון מציע גם אפשרות לתוכנית תשלום, המאפשרת לך לשלם את העמלות שלך בתשלומים חודשיים.

אילו עמלות נוספות יש עבור פעילויות ושירותים מסוימים?

עבור פעילויות ושירותים מסוימים, יש עמלות נוספות. לדוגמא, אם תרצו להשתמש בבריכת השחייה של המועדון, ישנה תוספת של ₪50 לשעה. אם תרצו להשתמש במגרשי הטניס של המועדון, כרוכה בתשלום נוסף של ₪30 לשעה.

שולחן

סוג חברות מחיר (ש"ח)
חברות בסיסית 200
חברות משפחתית 250
בריכת שחיה 50 לשעה
מגרשי טניס 30/שעה

סיכום

ספורט קלאב אילת הוא מועדון ספורט פופולרי הממוקם בעיר אילת, ישראל. עלות החברות בספורט קלאב אילת משתנה בהתאם לסוג החברות שתבחרו. בנוסף לדמי החברות הבסיסיים, יש עמלות נוספות עבור פעילויות ושירותים מסוימים. כמו כן, המועדון מציע מגוון הנחות לחבריו, ומקבל מגוון אפשרויות תשלום. בין אם אתם מחפשים מקום לעשות בו ספורט, שיעורים או סתם להירגע, ספורט קלאב אילת היא אופציה מצוינת.

דילוג לתוכן