דף הבית » מידע מקצועי » פוקו F3 מחיר באילת – קבלו את המבצעים הטובים ביותר

פוקו F3 מחיר באילת – קבלו את המבצעים הטובים ביותר

Poco F3 – טלפון נהדר במחיר מצוין

Poco F3 הוא טלפון נהדר עם מחיר מצוין. יש לו מסך בגודל 6.67 אינץ' ברזולוציה של 1080 x 2400 פיקסלים. הוא מופעל על ידי מעבד Qualcomm Snapdragon 870 ויש לו 8GB של זיכרון RAM ו-128GB של אחסון. יש לו גם מצלמה ראשית של 48MP, מצלמה רחבה במיוחד של 8MP, מצלמת מאקרו 5MP ומצלמה קדמית של 20MP. יש לו סוללה של 4500mAh ותומך בטעינה מהירה של 33W. Poco F3 הוא טלפון נהדר למי שמחפש טלפון מעולה במחיר מצוין. יש לו את כל התכונות שאתה צריך בטלפון והוא נותן תמורה נהדרת לכסף.

פוקו F3 מחיר באילת

ה-Poco F3 זמין באילת, ישראל במחיר מצוין. ניתן להשיג ב-2,499 שקל. זהו מחיר מצוין עבור טלפון נהדר. Poco F3 זמין במגוון צבעים, כולל שחור, כחול ולבן. הוא זמין גם במגוון אפשרויות אחסון, כולל 64GB, 128GB ו-256GB.

איפה קונים את ה-Poco F3 באילת

ניתן להשיג את ה-Poco F3 במגוון חנויות באילת, ישראל. הוא זמין בקמעונאים גדולים כמו סלקום, פרטנר והוט מובייל. הוא זמין גם בחנויות קטנות יותר כמו סלקום אקספרס, פרטנר אקספרס והוט מובייל אקספרס. ה-Poco F3 זמין גם באינטרנט. הוא זמין באתר האינטרנט הרשמי של Poco, כמו גם באמזון וב-eBay.

מבצעי Poco F3 באילת

ה-Poco F3 זמין עם מגוון מבצעים באילת, ישראל. קמעונאים רבים מציעים הנחות וחינמיות עם רכישת ה-Poco F3. סלקום מציעה זוג חינם של Poco Buds Pro עם רכישת ה-Poco F3. פרטנר מציעה מארז Poco F3 בחינם עם רכישת ה-Poco F3. הוט מובייל מציעה מגן מסך Poco F3 בחינם עם רכישת ה-Poco F3. ה-Poco F3 זמין גם עם מגוון תוכניות תשלום. סלקום, פרטנר והוט מובייל מציעות כולן תכניות תשלום עבור ה-Poco F3.

סיכום

Poco F3 הוא טלפון נהדר במחיר מצוין. ניתן להשיג אותו באילת, ישראל במחיר מעולה של 2,499 ₪. ניתן להשיג אותו במגוון חנויות ובאינטרנט. זה זמין גם עם מגוון עסקאות ותוכניות תשלום. אם אתם מחפשים טלפון מעולה במחיר מצוין, Poco F3 הוא אופציה מצוינת.

דילוג לתוכן