דף הבית » חופים באילת » צימר חוף פינינת אלמוג אילת – בילוי מרגיע

צימר חוף פינינת אלמוג אילת – בילוי מרגיע

צימר חוף פינינת אלמוג אילת – בילוי מרגיע

ברוכים הבאים לצימר חוף פינינת אלמוג אילת

צימר חוף פינינת אלמוג אילת הוא המקום המושלם להתרחק מהכל וליהנות מקצת מנוחה ורגיעה. ממוקם על שפת הים האדום, צימר זה מציע נופים מדהימים ומגוון פעילויות ליהנות. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, בצימר פינינת אלמוג חוף אילת יש משהו לכל אחד.

להירגע ולהירגע בצימר פינינת אלמוג בחוף אילת

בצימר חוף פינינת אלמוג אילת תוכלו להירגע ולהירגע בנוחות של החדר הפרטי שלכם. כל חדר מצויד במיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי. תוכלו גם לנצל את הבריכה, הספא ומרכז הכושר שבאתר. לאחר יום של סיורים באזור, תוכלו להירגע באזור הטרקלין החיצוני או לטבול בבריכה.

חקור את האזור

צימר חוף פינינת אלמוג אילת ממוקם במיקום מעולה לטיול בסביבה. תוכלו לטייל לאורך החוף ולצפות בנופים המדהימים של הים האדום. תוכלו גם לחקור את האטרקציות הסמוכות, כמו אקווריום אילת, מוזיאון אילת לתולדות הטבע, ומקלט הציפורים באילת.

תיהנו ממטבח טעים

צימר חוף פינינת אלמוג אילת מציע מגוון מאכלים טעימים. תוכלו ליהנות מארוחת בוקר, צהריים וערב טעימות במסעדה שבאתר. תוכלו גם לנצל את שירות החדרים וליהנות מארוחה בנוחות של החדר שלכם.

השוואה מהירה

תכונה צימר פינינת אלמוג חוף אילת
מקום הים האדום
שירותים מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, חדר רחצה פרטי, בריכה, ספא, מרכז כושר, אזור טרקלין חיצוני
אטרקציות בקרבת מקום אקווריום אילת, מוזיאון אילת להיסטוריה של הטבע, שמורת הציפורים באילת
מִטְבָּח ארוחת בוקר, צהריים, ערב, שירות חדרים

צימר חוף פינינת אלמוג אילת הוא המקום המושלם להתרחק מהכל וליהנות מקצת מנוחה ורגיעה. עם נופים מדהימים של הים האדום ומגוון פעילויות ליהנות, תוכלו להפיק את המרב מהשהייה שלכם. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, בצימר פינינת אלמוג חוף אילת יש משהו לכל אחד. אז בואו לחוות את יופיו של ים סוף ואת המנוחה של צימר חוף פינינת אלמוג אילת.

דילוג לתוכן