דף הבית » מידע מקצועי » צניחה חופשית אילת מחיר – סקירה כללית

צניחה חופשית אילת מחיר – סקירה כללית

2023-06-06 14:03:00+02:00

מה זה צניחה חופשית אילת?

צניחה חופשית אילת היא פעילות פופולרית עבור חובבי הריגושים באזור. זהו סוג של ספורט אתגרי הכולל קפיצה ממטוס בגובה רב ונפילה חופשית של כמה אלפי רגל לפני פריסת מצנח ונחיתה בבטחה על הקרקע. צניחה חופשית באילת היא דרך מצוינת לחוות את יופיו של האזור מנקודת מבט ייחודית.

צניחה חופשית אילת מחיר

עלות צניחה חופשית באילת משתנה בהתאם לסוג הקפיצה שתבחרו. קפיצת טנדם, שהיא האפשרות הפופולרית ביותר, עולה בדרך כלל בין ₪1,000 ל-₪1,500. זה כולל את עלות הקפיצה, השכרת הציוד והמדריך. אם תבחר לבצע קפיצה סולו, העלות היא בדרך כלל בסביבות ₪2,500. בנוסף לעלות הקפיצה, יש גם עמלות נוספות שעשויות להיגבה. אלה כוללים את עלות הנסיעה במטוס לאתר הזינוק, עלות השכרת המצנח וכל עמלה אחרת העשויה להיות קשורה לקפיצה.

למה לצפות בצניחה חופשית באילת

כאשר אתם יוצאים לצניחה חופשית באילת, תוכלו לצפות לחוויה מדהימה. הקפיצה עצמה היא פרץ אדרנלין מאין כמותו, והנופים של האזור מהשמיים עוצרי נשימה.לפני הקפיצה תקבלו תדרוך בטיחות ותצטיידו בציוד הדרוש. לאחר מכן תעלו על המטוס ותעלו לאתר הקפיצה. ברגע שתגיעו לאתר הקפיצה, יינתן לכם האות לקפוץ ותצנחו בחופשיות לכמה אלפי רגל לפני שתפרסו את המצנח ותנחתו בבטחה על הקרקע.

עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון

בנוסף לעלות הקפיצה עצמה, ישנן עוד כמה עלויות שיש לקחת בחשבון בעת צניחה חופשית באילת. אלה כוללים את עלות הנסיעה במטוס לאתר הזינוק, עלות השכרת המצנח וכל עמלה אחרת העשויה להיות קשורה לקפיצה. ייתכן שתרצה גם לשקול רכישת ביטוח נוסף לכיסוי כל עלויות רפואיות שעלולות להיות קשורות עם הקפיצה. זה חשוב במיוחד אם אינך צניחה חופשית מנוסה.

טיפים לצניחה חופשית באילת

אם אתם מתכננים לצאת לצניחה חופשית באילת, יש כמה טיפים שכדאי לכם לזכור. ראשית, ודא שאתה בכושר גופני ובריא מספיק כדי לבצע את הקפיצה. שנית, ודאו שאתם מכירים את נהלי הבטיחות ושאתם עוקבים אחריהם בקפידה. שלישית, ודאו כי נוח לכם עם המדריך ושאתם סומכים עליו שידאגו שתהיה לכם חוויה בטוחה ומהנה.

דעה אישית

הייתה לי הזדמנות לצאת לצניחה חופשית באילת וזו הייתה חוויה מדהימה. הנופים מהשמיים היו עוצרי נשימה והפרץ האדרנלין של הקפיצה לא היה דומה לשום דבר שחוויתי אי פעם. אמליץ בחום על צניחה חופשית באילת לכל מי שמחפש חוויה בלתי נשכחת. עלות הקפיצה בהחלט שווה את זה, ונהלי הבטיחות מהשורה הראשונה. אם אתם מחפשים עומס אדרנלין, צניחה חופשית באילת היא בהחלט הדרך ללכת. אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על צניחה חופשית באילת, תוכלו למצוא מידע נוסף על צניחה חופשית מחיר אילת .

דילוג לתוכן