דף הבית » מידע מקצועי » קולנוע 7 מימדים אילת מחיר

קולנוע 7 מימדים אילת מחיר

2023-04-30 07:23:00+02:00

מה זה סינמה 7 מימדים?

סינמה 7 מימדים הוא בית קולנוע הממוקם באילת, ישראל. זהו תיאטרון חדיש המציע חווית קולנוע ייחודית. התיאטרון כולל שבעה מסכים, כל אחד עם עיצוב ופריסה ייחודיים משלו. התיאטרון מציע גם מגוון אפשרויות ישיבה, מישיבת תיאטרון מסורתית ועד כורסאות יוקרה. התיאטרון מציע גם מגוון הקלות, כולל פופקורן, ממתקים ומשקאות קלים.

למה לצפות ב-Cinema 7 Dimensions

כשאתה מבקר ב-Cinema 7 Dimensions, אתה יכול לצפות לחוויית סרט ייחודית. התיאטרון כולל שבעה מסכים, כל אחד עם עיצוב ופריסה ייחודיים משלו. התיאטרון מציע גם מגוון אפשרויות ישיבה, מישיבת תיאטרון מסורתית ועד כורסאות יוקרה. התיאטרון מציע גם מגוון הקלות, כולל פופקורן, ממתקים ומשקאות קלים.

קולנוע 7 מימדים אילת מחיר

מחיר הכניסה לקולנוע 7 מימדים באילת משתנה בהתאם לסוג הסרט וליום בשבוע. מחיר כרטיס רגיל הוא 35 ₪ למבוגרים ו- 25 ₪ לילדים. התיאטרון מציע גם הנחות לקשישים, סטודנטים ואנשי צבא. בנוסף, התיאטרון מציע הנחות מיוחדות לסרטים מסוימים ולימים בשבוע.

מה עוד אפשר לעשות ב-Cinema 7 Dimensions?

בנוסף לצפייה בסרטים, Cinema 7 Dimensions מציע מגוון פעילויות נוספות. התיאטרון כולל חדר משחקים עם מגוון משחקי ארקייד, כמו גם מזנון חטיפים. התיאטרון מציע גם מגוון אירועים מיוחדים, כמו מרתוני קולנוע ולילות טריוויה.

מרתוני סרטים

סינמה 7 מימדים מציעה מגוון מרתוני סרטים לאורך כל השנה. מרתונים אלו כוללים מגוון סרטים, מסרטים קלאסיים ועד לשובר הקופות האחרונים. המרתונים נמשכים בדרך כלל מספר שעות ומציעים מחירי כניסה מוזלים.

לילות טריוויה

סינמה 7 מימדים מציעה גם מגוון לילות טריוויה לאורך כל השנה. ערבי טריוויה אלה כוללים מגוון נושאים, מסרטים, מוזיקה ועד ספורט. לילות הטריוויה נמשכים בדרך כלל מספר שעות ומציעים מחירי כניסה מוזלים.

אירועים מיוחדים

סינמה 7 מימדים מציעה גם מגוון אירועים מיוחדים לאורך כל השנה. אירועים אלה כוללים בדרך כלל מגוון פעילויות, כגון הקרנות סרטים, מוזיקה חיה ואורחים מיוחדים. האירועים נמשכים בדרך כלל מספר שעות ומציעים מחירי כניסה מוזלים.

סיכום

קולנוע 7 מימדים באילת מציע חווית קולנוע ייחודית. התיאטרון כולל שבעה מסכים, כל אחד עם עיצוב ופריסה ייחודיים משלו. התיאטרון מציע גם מגוון אפשרויות ישיבה, מישיבת תיאטרון מסורתית ועד כורסאות יוקרה. התיאטרון מציע גם מגוון הקלות, כולל פופקורן, ממתקים ומשקאות קלים. בנוסף, התיאטרון מציע מגוון אירועים מיוחדים, כגון מרתוני סרטים ולילות טריוויה. למידע נוסף על סינמה 7 מימדים באילת, בקר בוויקיפדיה או ביוטיוב . מחיר הכניסה לקולנוע 7 מימדים באילת משתנה בהתאם לסוג הסרט וליום בשבוע. להלן פירוט המחירים:

  • מחיר כרטיס רגיל: 35 ₪ למבוגרים, 25 ₪ לילדים
  • הנחות לקשישים, סטודנטים ואנשי צבא
  • הנחות מיוחדות לסרטים מסוימים ולימים בשבוע

קולנוע 7 מימדים באילת מציע חווית קולנוע ייחודית שבטוח תשמח את חובבי הסרטים בכל הגילאים. בין אם אתם מחפשים חווית תיאטרון מסורתית או יוקרתית יותר, לקולנוע 7 מימדים יש משהו לכולם. אז, אם אתם מחפשים חווית קולנוע נהדרת באילת, הקפידו לבדוק את Cinema 7 Dimensions.

דילוג לתוכן