דף הבית » מידע מקצועי » קורל ביץ' אילת מחיר – מה שצריך לדעת

קורל ביץ' אילת מחיר – מה שצריך לדעת

2023-06-06 21:23:00+02:00

מה זה קורל ביץ' אילת?

קורל ביץ' אילת הוא חוף מדהים הממוקם בעיר אילת, ישראל. זהו יעד פופולרי עבור צופי החוף, המציע מגוון פעילויות ושירותים. החוף ידוע במים הצלולים שלו ובשוניות האלמוגים שלו, המהוות בית למגוון של חיים ימיים. המבקרים יכולים ליהנות משחייה, שנורקלינג וצלילה, כמו גם ממגוון פעילויות אחרות.

מה אתה יכול לצפות לשלם?

עלות הביקור באלמוג ביץ' אילת תשתנה בהתאם לסוג הפעילות שאתם מחפשים לעשות. לדוגמה, אם אתם מחפשים ללכת לשחות, אתם יכולים לצפות לשלם בסביבות 25 ₪ לאדם. שנורקלינג וצלילה קצת יותר יקרים, המחירים נעים בין 50-100 ₪ לאדם.

עמלות נוספות

בנוסף לעלות הפעילויות, יש גם עמלות נוספות שאולי תצטרכו לשלם. לדוגמה, אם אתם מחפשים לשכור ציוד שנורקלינג או צלילה, תוכלו לצפות לשלם תוספת של בסביבות 20 ₪ לאדם. כמו כן יש עמלות על חניה שנעות בין 10-20 ₪ בהתאם למשך השהות.

מה עוד אתה יכול לעשות?

בנוסף לשחייה, שנורקלינג וצלילה, יש עוד מגוון פעילויות שתוכלו ליהנות בהן בחוף האלמוגים אילת. לדוגמה, אתה יכול לשכור קיאק או פאדלבורד ולחקור את שוניות האלמוגים הסמוכות. אתה יכול גם לקחת סיור בסירה כדי לחקור את האזור ולהתבונן מקרוב על החיים הימיים.

אוכל ומשקאות

אם אתה רעב בזמן החוף, יש מגוון אפשרויות לאוכל ושתייה. ישנן מספר מסעדות ובתי קפה הממוקמים ליד החוף, המציעים מגוון של מנות מקומיות ובינלאומיות. תוכלו גם לרכוש חטיפים ומשקאות ממוכרי החוף.

מקומות לינה

אם אתם מחפשים ללון, יש מגוון אפשרויות לינה זמינות. ישנם מספר בתי מלון ואתרי נופש הממוקמים בקרבת החוף, המציעים מגוון שירותים ושירותים. ניתן גם לשכור דירה או וילה אם אתם מחפשים חוויה פרטית יותר.

קורל ביץ' אילת סיכום מחירים

פעילות מחיר (ש"ח)
שחייה 25
שנורקלינג/צלילה 50-100
השכרת ציוד 20
חֲנָיָה 10-20

חוף קורל אילת הוא חוף יפהפה המציע מגוון פעילויות ושירותים. בין אם אתם מחפשים ללכת לשחות, לשנורקלינג או לצלול, או סתם להירגע על החוף, תוכלו לצפות למצוא מה לעשות. עלות הביקור בחוף תשתנה בהתאם לסוג הפעילות שאתם מחפשים לעשות, אך ניתן לצפות לשלם בסביבות 25 ש"ח לאדם עבור שחייה ו-50-100 ש"ח לאדם עבור שנורקלינג וצלילה. בנוסף לעלות הפעילויות, יש גם עמלות נוספות עבור חניה והשכרת ציוד. אם אתם מחפשים מקום לינה, יש מגוון אפשרויות לינה זמינות ליד החוף. תוכלו למצוא מלונות ואתרי נופש, כמו גם דירות ווילות. יש גם מגוון אפשרויות לאוכל ושתייה, החל ממוכרי חוף ועד למסעדות ובתי קפה. קורל ביץ' אילת הוא יעד מצוין לחובבי החוף המחפשים חוף יפהפה ומגוון פעילויות. עם המים הצלולים ושוניות האלמוגים שלו, זהו מקום נהדר לחקור ולהירגע. למידע נוסף על קורל ביץ' אילת ומה אתה יכול לצפות לשלם בעת ביקור, בדוק את הסרטון הזה.

דילוג לתוכן