דף הבית » מידע מקצועי » קו 394 אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

קו 394 אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-06-06 20:14:00+02:00

מה זה קו 394 אילת?

קו 394 אילת הוא קו אוטובוס פופולרי בישראל הנוסע מירושלים לאילת. היא מופעלת על ידי חברת האוטובוסים אגד, שהיא חברת האוטובוסים הגדולה בישראל. הקו ידוע בנופי הנוף שלו ומהווה בחירה פופולרית בקרב תיירים ומקומיים כאחד.

כמה עולה קו 394 אילת?

עלות קו 394 אילת תלויה בסוג הכרטיס שרוכשים. לכרטיס לכיוון אחד העלות היא כ-45 ₪. לכרטיס הלוך ושוב העלות היא כ-80 ₪.

איך קונים כרטיסים לקו 394 אילת

כרטיסים לקו 394 אילת ניתן לרכוש באינטרנט או בתחנת אגד בירושלים. בעת רכישת כרטיסים באינטרנט, יהיה עליך לספק את פרטי כרטיס האשראי שלך ואת התאריך והשעה של היציאה הרצויה. ניתן לרכוש כרטיסים גם בתחנת האוטובוס בירושלים. בעת רכישת כרטיסים בתחנת האוטובוס, יהיה עליך לספק דרכון או תעודת זהות.

למה לצפות בקו 394 אילת

קו 394 אילת הוא דרך נוחה ונוחה לנסיעה מירושלים לאילת. האוטובוס ממוזג ויש בו מקומות ישיבה נוחים. הנסיעה אורכת כחמש שעות והיא דרך מצוינת לראות את המראות של ישראל. האוטובוס עוצר במספר נקודות בדרך, ביניהן ים המלח ומצדה.

מה להביא בקו 394 אילת

בנסיעה בקו 394 אילת חשוב להביא עמכם מספר פריטים. אלה כוללים דרכון או תעודת זהות בתוקף, בקבוק מים, חטיפים וספר או מגזין לקריאה. כמו כן, חשוב להצטייד במעיל או סוודר, כי האוטובוס עלול להתקרר בחודשי החורף.

בטיחות בקו 394 אילת

בטיחות בראש סדר העדיפויות בקו 394 אילת. האוטובוס מצויד במצלמות אבטחה והנהג עבר הכשרה בנהלי בטיחות. כל הנוסעים נדרשים לחגור חגורות בטיחות ולמלא אחר הוראות הנהג.

טיפים לנסיעה בקו 394 אילת

בנסיעה בקו 394 אילת חשוב לתכנן מראש. הקפידו לרכוש כרטיסים מראש ולהגיע לתחנת האוטובוס לפחות 15 דקות לפני היציאה. כמו כן, חשוב להביא חטיפים ומים, שכן הנסיעה יכולה להימשך מספר שעות. לבסוף, הקפידו להתלבש בהתאם למזג האוויר ולהצטייד במעיל או סוודר, מכיוון שהאוטובוס עלול להתקרר במהלך חודשי החורף. בסך הכל, קו 394 אילת הוא דרך מצוינת לנסוע מירושלים לאילת. האוטובוס נוח ונוח, והנסיעה היא דרך מצוינת לראות את מראות ישראל. בהכנה נכונה תוכלו להפיק את המקסימום מהנסיעה בקו 394 אילת.

דילוג לתוכן