דף הבית » מידע מקצועי » קלאב אין אילת מחיר יולי – מדריך מקיף

קלאב אין אילת מחיר יולי – מדריך מקיף

2023-06-07 07:04:00+02:00

מה זה קלאב אין אילת?

קלאב אין אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב אילת, ישראל. זהו אחד המלונות הפופולריים ביותר באזור ומציע מגוון רחב של שירותים ושירותים. המלון ממוקם במיקום מעולה, קרוב לחוף הים, מרכזי קניות ואטרקציות נוספות. המלון מציע מגוון חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות, ומגוון שירותים כמו ספא, מרכז כושר ומסעדה.

מה מציע קלאב אין אילת?

קלאב אין אילת מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. במלון ספא, מרכז כושר ומסעדה, וכן מגוון חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שחייה, טניס וגולף.

קלאב אין אילת מחיר יולי

מחיר השהייה בקלאב אין אילת לחודש יולי משתנה בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה. חדרים סטנדרטיים מתחילים בסביבות ה-400 ש"ח ללילה, בעוד שהסוויטות מתחילות בסביבות ה-800 ש"ח ללילה. עבור שהיות ארוכות יותר, המלון מציע הנחות וחבילות.

חדרי סטנדרט

חדרי הסטנדרט בקלאב אין אילת נוחים ומרווחים, עם מגוון שירותים כמו מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי. החדרים מצוידים גם בחדר רחצה פרטי, מיני מקרר וכספת. המחיר לחדר סטנדרטי לחודש יולי מתחיל בסביבות ה-400 ₪ ללילה.

סוויטות

הסוויטות בקלאב אין אילת מפנקות ומרווחות, עם מגוון שירותים כמו מרפסת פרטית, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי. בסוויטות יש גם חדר רחצה פרטי, מיני מקרר וכספת. המחיר לסוויטה ליולי מתחיל בסביבות 800 ₪ ללילה.

הנחות וחבילות

המלון מציע הנחות וחבילות לשהייה ארוכה יותר. עבור שהיות של שלושה לילות או יותר, המלון מציע הנחה של 10%. עבור שהיות של שבעה לילות או יותר, המלון מציע הנחה של 20%. המלון מציע גם חבילות לאירועים מיוחדים, כמו חתונות וימי נישואין.

שירותים נוספים

המלון מציע גם מגוון שירותים נוספים, כגון הסעות לשדה התעופה, השכרת רכב ושירותי כביסה. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שחייה, טניס וגולף.

סיכום

קלאב אין אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב אילת, ישראל. הוא מציע מגוון חדרים, מחדרים סטנדרטיים ועד סוויטות, ומגוון שירותים, כגון ספא, מרכז כושר ומסעדה. מחיר השהייה בקלאב אין אילת לחודש יולי משתנה בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה. המלון מציע גם הנחות וחבילות לשהיות ארוכות יותר, כמו גם שירותים נוספים, כגון הסעות לשדה התעופה, השכרת רכב ושירותי כביסה. אם אתם מחפשים מקום נהדר לשהות בו באילת, קלאב אין אילת הוא המקום המושלם לחופשה שלכם!

דילוג לתוכן