דף הבית » מידע מקצועי » קלאב הוטאל אילת מחיר ארוחה

קלאב הוטאל אילת מחיר ארוחה

2023-06-07 09:48:00+02:00

מה זה קלאב הוטל אילת?

קלאב הוטל אילת הוא יעד פופולרי בישראל, הממוקם בעיר הדרומית ביותר באילת. זהו מלון מפואר המציע מגוון שירותים, לרבות ספא, בריכת שחייה ומסעדה. המלון ידוע בשירות המעולה שלו ובמטבח הטעים שלו. המסעדה מציעה מבחר רחב של מנות, החל ממנות ישראליות מסורתיות ועד למטבח בינלאומי.

מחירי ארוחות בקלאב הוטל אילת

מחירי הארוחות בקלאב הוטל אילת משתנים בהתאם לסוג הארוחה והשעה ביום. ארוחת הבוקר היא בדרך כלל הארוחה הזולה ביותר, במחירים הנעים בין 25 ש"ח ל-50 ש"ח. מחירי צהריים וערב נעים בין 50 ש"ח ל-100 ש"ח. גם מחירי החטיפים והמשקאות נוחים יחסית, כאשר המחירים נעים בין 10 ₪ ל-25 ₪.

מבצעים והנחות מיוחדות

קלאב הוטאל אילת מציעה מגוון מבצעים והנחות מיוחדות לאורך כל השנה. כך למשל, המלון מציע לרוב הנחות לקבוצות גדולות וכן מבצעים מיוחדים לילדים ולקשישים. בנוסף, המלון מציע הנחות לאורחים המזמינים את שהותם מראש.

הנחות קבוצתיות

קלאב הוטל אילת מציעה הנחות לקבוצות של 10 אנשים ומעלה. ההנחה משתנה בהתאם לגודל הקבוצה, אך היא בדרך כלל נעה בין 10% ל-20%.

הנחות לילדים וקשישים

קלאב הוטאל אילת מציעה הנחות לילדים ולמבוגרים. ילדים מתחת לגיל 12 מקבלים הנחה של 50% על הארוחות, ואילו קשישים מעל גיל 65 מקבלים הנחה של 25%.

הנחות בהזמנה מוקדמת

המלון מציע הנחות לאורחים המזמינים את שהותם מראש. אורחים המזמינים את שהותם לפחות שבועיים מראש מקבלים הנחה של 10% על הארוחות.

הנחות אחרות

קלאב הוטל אילת מציעה גם הנחות לאורחים המזמינים את השהות דרך אתרי תיירות מסוימים. בנוסף, המלון מציע הנחות לאורחים המזמינים את שהותם באמצעות כרטיסי אשראי מסוימים.

סיכום

קלאב הוטל אילת הוא יעד פופולרי בישראל, המציע מגוון שירותים ומאכלים טעימים. מחירי הארוחות במלון משתנים בהתאם לסוג הארוחה והשעה ביום, אך בדרך כלל הם משתלמים. המלון מציע גם מגוון דילים והנחות מיוחדות לאורך כל השנה, לרבות הנחות לקבוצות גדולות, ילדים, קשישים ואורחים המזמינים את השהות שלהם מראש. למידע נוסף על מחירי הארוחות בקלאב הוטל אילת, היכנסו לקישור הזה .

  • מחירי ארוחת הבוקר נעים בין 25 ש"ח ל-50 ש"ח.
  • מחירי צהריים וערב נעים בין 50 ש"ח ל-100 ש"ח.
  • חטיפים ומשקאות נעים בין 10 ₪ ל-25 ₪.
  • הנחות קבוצתיות נעות בין 10% ל-20%.
  • ילדים מתחת לגיל 12 מקבלים הנחה של 50%.
  • קשישים מעל גיל 65 מקבלים הנחה של 25%.
  • אורחים המזמינים את שהותם מראש מקבלים הנחה של 10%.
דילוג לתוכן