דף הבית » מידע מקצועי » קלאב הוטל אילת מחירים – מדריך מקיף

קלאב הוטל אילת מחירים – מדריך מקיף

2023-06-07 08:18:00+02:00

היכרות עם מחירי קלאב הוטל אילת

קלאב הוטל אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. המלון מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכת שחייה. המלון מציע גם מגוון סוגי חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. במאמר זה נסתכל על המחירים השונים של קלאב הוטל אילת ומה הם כוללים.

תעריפי חדרים בקלאב הוטל אילת

תעריפי החדרים בקלאב הוטל אילת משתנים בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. חדרים סטנדרטיים החל מ-400 ₪ ללילה, בעוד שהסוויטות החל מ-600 ₪ ללילה. המחירים משתנים גם בהתאם לעונה, כאשר חודשי הקיץ יקרים יותר מחודשי החורף.

שירותים כלולים במחירי קלאב הוטל אילת

בהזמנת חדר בקלאב הוטל אילת תקבלו גישה למגוון שירותים. אלה כוללים ספא, מרכז כושר, בריכת שחייה ועוד. תוכלו גם לקבל גישה למגוון מסעדות וברים, כמו גם מרכז עסקים.

עמלות ושירותים נוספים

בנוסף לתעריפי החדרים, ישנם מספר עמלות ושירותים נוספים שעליהם תצטרך לשלם. אלה כוללים דמי חניה, גישה לאינטרנט אלחוטי ושירותי כביסה. ייתכן שתצטרך לשלם גם עבור שירותים נוספים, כגון שירות חדרים או הסעות לנמל התעופה.

דמי חניה

חנייה במלון קלאב הוטל אילת זמינה בתשלום. התשלום הוא 20 ₪ ליום לרכבים סטנדרטיים ו- 30 ₪ ליום לרכבים גדולים יותר.

גישה לאינטרנט אלחוטי

גישה לאינטרנט אלחוטי זמינה במלון קלאב הוטל אילת תמורת תשלום. התשלום הוא ₪20 ליום עבור גישה בלתי מוגבלת.

שירותי כביסה

שירותי כביסה זמינים במלון קלאב הוטל אילת בתשלום. התשלום הוא ₪20 לכביסה וייבוש.

קלאב הוטל אילת סיכום מחירים

סוג חדר מחיר (ש"ח)
חדר סטנדרטי 400
סְוִיטָה 600
חֲנָיָה 20-30
וויי – פיי 20
כְּבִיסָה 20

קלאב הוטל אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. המלון מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכת שחייה. תעריפי החדרים בקלאב הוטל אילת משתנים בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. חדרים סטנדרטיים החל מ-400 ₪ ללילה, בעוד שהסוויטות החל מ-600 ₪ ללילה. בנוסף לתעריפי החדרים, ישנם מספר עמלות ושירותים נוספים שאולי תצטרכו לשלם עבורם, כגון דמי חניה, גישה לאינטרנט אלחוטי ושירותי כביסה. כאשר תזמינו חדר במלון קלאב הוטל אילת, תקבלו גישה למגוון שירותים. אלה כוללים ספא, מרכז כושר, בריכת שחייה ועוד. תוכלו גם לקבל גישה למגוון מסעדות וברים, כמו גם מרכז עסקים. המלון מציע גם מגוון פעילויות ואירועים כמו שיעורי יוגה, שיעורי בישול ועוד. קלאב הוטל אילת הוא בחירה מצוינת למי שמחפש שהות יוקרתית ומרגיעה באילת. המלון מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים, כמו גם מחירים תחרותיים. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, קלאב הוטל אילת הוא בחירה מצוינת.

דילוג לתוכן