דף הבית » מוצרי אפל » קפנודיס כהה קפנודיס טנבריוניס לינאוס 1758

קפנודיס כהה קפנודיס טנבריוניס לינאוס 1758

קפנודיס כהה קפנודיס טנבריוניס לינאוס 1758

קפנודיס כהה קפנודיס טנבריוניס לינאוס 1758

Capnodis Dark Capnodis Tenebrionis Linnaeus 1758, הידוע גם בשם חיפושית קאפנודיס כהה, הוא זן של חיפושית שמקורה באזור הים התיכון. הוא בן למשפחת ה-Tenebrionidae, הכוללת מינים רבים של חיפושיות כהות. חיפושית הקנודיס הכהה היא חיפושית קטנה ושחורה באורך של כ-5-7 מ"מ. יש לה גוף חלק ומבריק ואנטנות קצרות ומעוגלות. חיפושית הקנודיס הכהה נמצאת במגוון בתי גידול, כולל חורשות, שטחי עשב ואזורים חקלאיים. זהו אוכל כל, הניזון ממגוון חומרי צמחים ובעלי חיים. הוא גם אוכל נבלות, הניזון מחרקים מתים וחומרים אורגניים אחרים. חיפושית הקנודיס הכהה היא חלק חשוב מהמערכת האקולוגית של הים התיכון. זהו טורף של חרקים אחרים, שעוזר לשמור על אוכלוסיות של מינים אחרים בשליטה. זה גם מקור מזון חשוב לציפורים, זוחלים ובעלי חיים אחרים.

מאפיינים של חיפושית קפנודיס כהה

חיפושית הקנודיס הכהה היא חיפושית קטנה ושחורה באורך של כ-5-7 מ"מ. יש לו גוף חלק ומבריק ואנטנות קצרות ומעוגלות. ראשו שחור, בעוד בית החזה והבטן שלו בצבע חום-אדמדם. לחיפושית שתי לסתות ארוכות מעוקלות, בהן היא משתמשת כדי להאכיל מחומר צמחי ובעלי חיים. חיפושית הקנודיס הכהה היא אוכל כל, הניזון ממגוון חומרי צמחים ובעלי חיים. הוא גם אוכל נבלות, הניזון מחרקים מתים וחומרים אורגניים אחרים.

הבדלים בין קפנודיס כהה למינים אחרים

חיפושית הקנודיס הכהה דומה במראה למינים אחרים של חיפושיות כהות, אך ישנם כמה הבדלים עיקריים. לחיפושית הקנודיס הכהה יש אנטנות ארוכות יותר ממינים אחרים, וראשה שחור, בעוד למינים אחרים יש ראשים בצבע חום-אדמדם. לחיפושית הקנודיס הכהה יש גם שתי לסתות ארוכות ומעוגלות, שבהן היא משתמשת כדי להאכיל מחומר צמחי ובעלי חיים. חיפושית הקנודיס הכהה היא חלק חשוב מהמערכת האקולוגית הים תיכונית. זהו טורף של חרקים אחרים, שעוזר לשמור על אוכלוסיות של מינים אחרים בשליטה. זה גם מקור מזון חשוב לציפורים, זוחלים ובעלי חיים אחרים.

השוואה מהירה

מִין אורך צבע ראש אנטנות לסתות
קפנודיס כהה 5-7 מ"מ שָׁחוֹר קצר, מעוקל שניים ארוכים, מעוקלים
מינים אחרים 5-7 מ"מ חום אדמדם קצר, מעוקל שניים קצרים, מעוקלים

לסיכום, חיפושית הקנודיס הכהה היא חיפושית קטנה ושחורה באורך של כ-5-7 מ"מ. יש לו גוף חלק ומבריק ואנטנות קצרות ומעוגלות. ראשו שחור, בעוד בית החזה והבטן שלו בצבע חום-אדמדם. לחיפושית שתי לסתות ארוכות ומעוגלות, שבהן היא משתמשת כדי להאכיל מחומר צמחי ובעלי חיים. זהו חלק חשוב מהמערכת האקולוגית הים תיכונית, שכן הוא טורף של חרקים אחרים ומקור מזון חשוב לציפורים, זוחלים ובעלי חיים אחרים. כדי ללמוד עוד על חיפושית הקפנודיס הכהה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

דילוג לתוכן