דף הבית » מידע מקצועי » קראון פלזה אילת מחיר ללילה

קראון פלזה אילת מחיר ללילה

2023-06-07 19:03:00+02:00

מה המחיר ללילה בקראון פלזה אילת?

מלון קראון פלזה אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב אילת, ישראל. זהו יעד פופולרי עבור תיירים ונוסעים עסקיים כאחד, המציע מגוון רחב של שירותים ושירותים. אבל מה המחיר ללילה ללינה בקראון פלזה אילת? המחיר ללילה במלון קראון פלזה אילת משתנה בהתאם לסוג החדר שתבחרו, לתקופת השנה ולהצעות מיוחדות או הנחות שעשויות להיות זמינות. באופן כללי, המחיר ללילה לחדר סטנדרטי בקראון פלזה אילת מתחיל בסביבות ₪600 (₪) ויכול להגיע עד ₪1,500 (₪) לסוויטה.

אילו שירותים מציע קראון פלזה אילת?

מלון קראון פלזה אילת מציע מגוון שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. כל החדרים כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם. במלון יש גם בריכה חיצונית, מרכז כושר וספא. מלון קראון פלזה אילת מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מזנון ארוחת בוקר, בר לצד הבריכה ומסעדה המגישה מאכלים מהמטבח הבינלאומי. יש גם שירות חדרים זמין 24 שעות ביממה.

אילו עמלות נוספות כרוכות בשהייה בקראון פלזה אילת?

בנוסף למחיר ללילה לשהות במלון קראון פלזה אילת, ישנן עמלות נוספות הכרוכות בשהייה במלון. עמלות אלו כוללות דמי נופש יומיים של ₪50 (₪) לחדר, ללילה, וכן מס עירוני בסך ₪20 (₪) לאדם, ללילה.

קראון פלזה אילת סיכום מחיר ללילה

סוג חדר מחיר ללילה
חדר סטנדרטי ₪600 – ₪1,500 (₪)
דמי נופש יומיים ₪50 (₪) לחדר, ללילה
מס עירוני ₪20 (₪) לאדם, ללילה

מלון קראון פלזה אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב אילת, ישראל. זהו יעד פופולרי עבור תיירים ונוסעים עסקיים כאחד, המציע מגוון רחב של שירותים ושירותים. המחיר ללילה לחדר סטנדרטי בקראון פלאזה אילת מתחיל בסביבות ₪600 (₪) ויכול להגיע עד ₪1,500 (₪) לסוויטה. בנוסף למחיר ללילה לשהייה בקראון פלאזה אילת, ישנן עמלות נוספות הכרוכות בשהייה במלון, לרבות דמי נופש יומיים של ₪50 (₪) לחדר, ללילה, וכן עירייה. מס של ₪20 (₪) לאדם, ללילה. מלון קראון פלזה אילת מציע מגוון שירותים ושירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. כל החדרים כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם. במלון יש גם בריכה חיצונית, מרכז כושר וספא. מלון קראון פלזה אילת מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מזנון ארוחת בוקר, בר לצד הבריכה ומסעדה המגישה מאכלים מהמטבח הבינלאומי. יש גם שירות חדרים זמין 24 שעות ביממה. אם אתם מחפשים מלון מפואר באילת, קראון פלזה אילת הוא אופציה מצוינת. עם מגוון רחב של שירותים ושירותים, כמו גם המחיר הסביר ללילה, הוא בטוח יספק לכם שהות נוחה ומהנה. למידע נוסף על קראון פלאזה אילת, כולל מחירו ללילה, ניתן לבקר בקראון פלאזה אילת מחיר ללילה (Crowne Plaza Eilat Price Per Night) בויקיפדיה.

דילוג לתוכן