דף הבית » מידע מקצועי » רויאל ביץ' אילת מחיר – מדריך מקיף

רויאל ביץ' אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-06-07 23:38:00+02:00

רויאל ביץ' אילת – מלון יוקרתי בלב אילת

רויאל ביץ' אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב העיר היפה אילת, ישראל. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות חוף ים פרטי, ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. המלון מציע גם מגוון פעילויות לאורחים, לרבות ספורט מים, טניס וגולף. עם הנוף המדהים של הים האדום ומיקומו הנוח, רויאל ביץ' אילת הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה רגועה.

רויאל ביץ' אילת מחיר – למה לצפות

מחיר השהות ברויאל ביץ' אילת משתנה בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. בעונת השיא, המלון מציע מגוון חבילות הכוללות ארוחות, פעילויות ושירותים נוספים. במהלך עונת השפל, המלון מציע תעריפים מוזלים לאורחים. המלון מציע גם הנחות מיוחדות לקבוצות ולשהייה ארוכת טווח. מחיר החדרים הסטנדרטי ברויאל ביץ' אילת מתחיל בסביבות 400 ש"ח ללילה. מחיר זה כולל מיטה זוגית, חדר רחצה פרטי, מיני בר ומרפסת. המלון מציע גם מגוון סוויטות ווילות שמתחילות בסביבות ה-800 ₪ ללילה. חדרים אלה מציעים יותר מרחב ומתקנים, כגון בריכה פרטית וג'קוזי.

שירותים ושירותים של רויאל ביץ' אילת

רויאל ביץ' אילת מציע מגוון שירותים ושירותים לאורחים. למלון חוף פרטי, ספא, מרכז כושר, ומגוון מסעדות וברים. המלון מציע גם מגוון פעילויות לאורחים, לרבות ספורט מים, טניס וגולף. המלון מציע גם מגוון חבילות הכוללות ארוחות, פעילויות ושירותים נוספים.

מבצעים והנחות רויאל ביץ' אילת

המלון מציע מגוון מבצעים והנחות לאורחים. בעונת השיא, המלון מציע מגוון חבילות הכוללות ארוחות, פעילויות ושירותים נוספים. במהלך עונת השפל, המלון מציע תעריפים מוזלים לאורחים. המלון מציע גם הנחות מיוחדות לקבוצות ולשהיות ארוכות טווח.

רויאל ביץ' אילת – המקום המושלם לשהות בו לחופשה רגועה

רויאל ביץ' אילת הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה רגועה. עם הנוף המדהים של הים האדום ומיקומו הנוח, רויאל ביץ' אילת הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה רגועה. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות חוף ים פרטי, ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות וברים. המלון מציע גם מגוון פעילויות לאורחים, לרבות ספורט מים, טניס וגולף. עם הנוף המדהים של הים האדום ומיקומו הנוח, רויאל ביץ' אילת הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה רגועה.

דילוג לתוכן