דף הבית » חופים באילת » שחייה בחוף אילת – המקום הטוב ביותר ליהנות מהשמש והים

שחייה בחוף אילת – המקום הטוב ביותר ליהנות מהשמש והים

שחייה בחוף אילת – המקום הטוב ביותר ליהנות מהשמש והים

שחייה בחוף אילת – המקום הטוב ביותר ליהנות מהשמש והים

חוף אילת הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בישראל. ממוקם בקצה הדרומי ביותר של המדינה, הוא ידוע בחופים המדהימים ובמים הצלולים. בין אם אתם מחפשים מקום להירגע ולספוג את השמש או מקום ליהנות מספורט ימי מרגש, בחוף אילת יש משהו לכולם. לפניכם מדריך למקומות השחייה הטובים ביותר באילת.

החוף הצפוני

החוף הצפוני הוא אחד ממקומות השחייה הפופולריים ביותר באילת. הוא ממוקם בצד הצפוני של העיר וידוע במים השקטים ובנופים היפים. החוף מתוחזק היטב וכולל מגוון שירותים, כולל מקלחות, שירותים ומזנון חטיפים. החוף הצפוני הוא מקום נהדר לשחייה, שיזוף ואפילו שנורקלינג.

החוף הדרומי

החוף הדרומי ממוקם בצד הדרומי של העיר וידוע בשטח המחוספס יותר שלו. החוף פחות צפוף מהחוף הצפוני והוא מקום מצוין למי שמחפש מקום מבודד יותר לשחות בו. החוף הדרומי הוא גם מקום מצוין לשנורקלינג, מכיוון שהמים צלולים ושוניות האלמוגים בשפע.

חוף האלמוגים

חוף האלמוגים ממוקם בצד המזרחי של העיר וידוע בשוניות האלמוגים המדהימות שלו. החוף הוא מקום נהדר לשנורקלינג וצלילה, מכיוון שהמים צלולים ושוניות האלמוגים בשפע. החוף הוא גם מקום נהדר לשחייה, מכיוון שהמים רגועים והנופים מדהימים.

חוף הים האדום

חוף הים האדום ממוקם בצד המערבי של העיר וידוע בנופי הים האדום המדהימים. החוף הוא מקום נהדר לשחייה, שיזוף ושנורקלינג. המים צלולים ושוניות האלמוגים בשפע.

השוואה מהירה

החוף פעילויות צפיות
חוף צפון שחייה, שיזוף, שנורקלינג יפה
החוף הדרומי שחייה, שנורקלינג מְבוּדָד
חוף אלמוגים שנורקלינג, צלילה, שחייה מַדְהִים
חוף הים האדום שחייה, שיזוף, שנורקלינג מַדְהִים

חוף אילת הוא המקום המושלם ליהנות מהשמש והים. בין אם אתם מחפשים מקום להירגע ולספוג את השמש או מקום ליהנות מספורט ימי מרגש, בחוף אילת יש משהו לכולם. עם הנופים המדהימים, המים הצלולים ושפע הפעילויות שלו, חוף אילת הוא המקום המושלם ליום של שחייה וכיף. לכן, אם אתם מחפשים מקום נהדר ליהנות מהשמש והים, אל תחפשו רחוק יותר מחוף אילת. למידע נוסף על מקומות השחייה הטובים ביותר באילת, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

דילוג לתוכן