דף הבית » מוצרי אפל » שמורת אפל קמפוס רנצ'ו סן אנטוניו: השוואה מהירה

שמורת אפל קמפוס רנצ'ו סן אנטוניו: השוואה מהירה

שמורת אפל קמפוס רנצ'ו סן אנטוניו: השוואה מהירה

שמורת אפל קמפוס רנצ'ו סן אנטוניו

שמורת Apple Campus Rancho San Antonio היא מקום נהדר לחקור את הטבע וללמוד על הסביבה. השמורה, הממוקמת בהרי סנטה קרוז, היא חלק ממחוז המרחב הפתוח האזורי Midpeninsula. השמורה היא ביתם של מגוון חיות בר, כולל צבאים, זאבי ערבות ובובקטים. הוא כולל גם מגוון של צמחים, כולל עצי אלון, מדרון ועצי מפרץ. השמורה פתוחה לציבור ומציעה מגוון פעילויות, לרבות טיולי הליכה, רכיבה על אופניים ורכיבה על סוסים. יש גם תוכניות חינוכיות זמינות למבקרים ללמוד על הסביבה וחיות הבר המקומיות. השמורה מציעה גם מגוון אירועים, לרבות טיולים מודרכים, צפרות וצילומי טבע.

תכונות השמורה

השמורה כוללת מגוון שבילים, כולל שביל התפוחים, שהוא לולאה של 4.5 קילומטרים שמתפתלת בשמורה. השמורה כוללת גם מגוון אזורי פיקניק, לרבות אזור הפיקניק תפוחים, שהוא מקום נהדר להירגע בו וליהנות מארוחת צהריים לפיקניק. השמורה כוללת גם מגוון תוכניות חינוכיות, לרבות תוכנית החינוך הסביבתי של אפל, אשר נועדה ללמד את המבקרים על הסביבה וחיות הבר המקומיות. התכנית כוללת מגוון פעילויות כגון טיולים בטבע, צפרות וצילומי טבע.

השוואה מהירה

תכונה שמורת אפל קמפוס רנצ'ו סן אנטוניו
מקום הרי סנטה קרוז
חַיוֹת בַּר צבאים, זאבי ערבות ובובקטים
חיי צמח עצי אלון, מדרון ועצי מפרץ
פעילויות טיולי הליכה, רכיבה על אופניים ורכיבה על סוסים
תוכניות חינוכיות תוכנית אפל לחינוך סביבתי
שבילים Apple Trail (לולאה של 4.5 מייל)
אזורי פיקניק אזור פיקניק תפוחים

שמורת Apple Campus Rancho San Antonio הוא מקום נהדר לחקור את הטבע וללמוד על הסביבה. השמורה כוללת מגוון שבילים, אזורי פיקניק ותוכניות חינוכיות, מה שהופך אותה למקום נהדר עבור מבקרים לחקור וללמוד. בין אם אתם מחפשים טיול שליו או חוויה חינוכית, בשמורה יש משהו לכל אחד.

דילוג לתוכן