דף הבית » חופים באילת » שנורקל חוף שונית האלמוגים אילת

שנורקל חוף שונית האלמוגים אילת

שנורקל חוף שונית האלמוגים אילת

סיור בשונית האלמוגים באילת

אילת, ישראל היא ביתם של כמה מהחופים היפים בעולם. המים הצלולים של הים האדום מספקים את הרקע המושלם ליום של שנורקלינג וחקר שונית האלמוגים התוססת. בין אם אתה שנורקל מתחיל או מנוסה, באילת יש משהו לכל אחד. הנה מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה הולך.

למה לצפות בחוף

כשתגיעו לחוף הים באילת, יקבל את פניכם נוף משגע של ים סוף. המים צלולים ושונית האלמוגים נראית מהחוף. החוף מטופח ויש שפע של שירותים, כולל שירותים, מקלחות ומזנון חטיפים.

נקודות השנורקלינג הטובות ביותר

נקודות השנורקלינג הטובות ביותר באילת ממוקמות ליד שונית האלמוגים. כאן תמצאו מגוון דגים צבעוניים וחיים ימיים אחרים. האלמוגים תוססים והמים חמימים, מה שהופך אותו למקום המושלם לחקור.

עצות בטיחות

בעת שנורקלינג באילת, חשוב להקפיד על הנחיות הבטיחות. הקפידו ללבוש חגורת הצלה ולהישאר קרוב לחוף. הימנע מלגעת באלמוגים והיו מודעים לסביבתכם. זה גם רעיון טוב להביא איתך חבר שייזהר אחד מהשני.

מה להביא

כאשר אתם מתכננים יום שנורקלינג באילת, יש כמה פריטים שכדאי לכם להביא. הקפידו לארוז בגד ים, קרם הגנה, מגבת וזוג משקפי מגן. תצטרך גם שנורקל וחגורת הצלה. אם אתם מתכננים להישאר לזמן מה, מומלץ להביא ארוחת צהריים לפיקניק וכמה חטיפים.

סיכום

סיור בשונית האלמוגים באילת הוא חוויה בלתי נשכחת. המים הצלולים והאלמוגים התוססים הופכים אותו למקום המושלם ליום של שנורקלינג. הקפידו למלא אחר הנחיות הבטיחות ולהביא את החפצים הדרושים ליום כיף ובטוח בחוף הים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה , או צפה בסרטונים על שנורקל חוף אילת ב-YouTube.

דילוג לתוכן