דף הבית » חופים באילת » שעות פעילות חוף ים באילת

שעות פעילות חוף ים באילת

שעות פעילות חוף ים באילת

שעות פעילות חוף ים באילת

אילת היא עיר השוכנת בקצה הדרומי ביותר של ישראל, והיא ידועה בחופי הים היפים שלה. בין אם אתם מחפשים מקום להירגע ולספוג את השמש או מקום להשתתף בפעילויות מים מרגשות, באילת יש משהו לכולם. כאן נסתכל על שעות הפעילות של חוף ים באילת ועל השירותים העומדים לרשות המבקרים.

שעות חוף

חוף הים באילת פתוח בין השעות 8:00-20:00 בכל ימות השבוע. בחודשי הקיץ החוף פתוח עד השעה 22:00. החוף פתוח לקהל הרחב ואין כניסה בתשלום.

שירותים

חוף הים באילת מציע מגוון שירותים למבקרים. ישנם מספר כסאות חוף ושמשיות הזמינים להשכרה, כמו גם מזנון חטיפים ותחנת מציל. יש גם מקלחות ושירותים זמינים לשימוש המבקרים.

פעילויות

המבקרים בחוף הים באילת יכולים לקחת חלק במגוון פעילויות. שחייה מותרת באזורים ייעודיים, ויש גם מספר ספורט מים זמין, כגון קיאקים, גלישת רוח ושנורקלינג. ישנם גם מספר מגרשי כדורעף חופים לשימוש המבקרים.

בְּטִיחוּת

חוף הים באילת הוא מקום בטוח ומאובטח לבקר בו. בחוף יש תחנת מצילים, והמצילים מאומנים לתת מענה לכל מצב חירום. ישנם גם מספר מאבטחים המפטרלים בחוף כדי להבטיח את שלומם של המבקרים.

השוואה מהירה

שעות חוף שירותים פעילויות בְּטִיחוּת
8:00 עד 20:00 (22:00 בקיץ) כסאות חוף, שמשיות, מזנון, עמדת מציל, מקלחות, שירותים שחייה, קיאקים, גלישת רוח, שנורקלינג, כדורעף חופים תחנת הצלה, מאבטחים

לסיכום, חוף הים באילת הוא מקום נהדר לבקר בו ליום של רגיעה או כיף. החוף פתוח מ-8:00 בבוקר עד 20:00 בערב בכל ימות השבוע, ויש מגוון שירותים ופעילויות להנאת המבקרים. החוף הוא גם מקום בטוח ומאובטח לבקר בו, עם מצילים ומאבטחים בתפקיד. אז אם אתם מחפשים מקום לבלות בו, חוף הים באילת הוא אופציה מצוינת.

דילוג לתוכן