דף הבית » חופים באילת » שעות פתיחה של חוף קיסוסקי אילת

שעות פתיחה של חוף קיסוסקי אילת

שעות פתיחה של חוף קיסוסקי אילת

שעות פתיחה של חוף קיסוסקי אילת

חוף אילת קיסוסקי הוא חוף פופולרי הממוקם בעיר אילת, ישראל. הוא ידוע בנופי הים האדום המדהימים שלו ובמימיו הצלולים. החוף פתוח לציבור בכל ימות השנה, אך שעות הפתיחה משתנות בהתאם לעונה. במאמר זה נבדוק את שעות הפתיחה של חוף אילת קיסוסקי ולמה לצפות כשתגיעו.

שעות פתיחה בקיץ

בחודשי הקיץ, חוף אילת קיסוסקי פתוח בין השעות 8:00-20:00. זוהי התקופה העמוסה ביותר בשנה עבור החוף, מכיוון שזו התקופה הפופולרית ביותר עבור תיירים ומקומיים כאחד. במהלך חודשי הקיץ, החוף בדרך כלל עמוס, ולכן עדיף להגיע מוקדם כדי להגיע למקום טוב.

שעות פתיחה בחורף

בחודשי החורף, חוף אילת קיסוסקי פתוח בין השעות 8:00-18:00. זוהי התקופה הפחות עמוסה בשנה עבור החוף, מכיוון שמזג האוויר קריר יותר והימים קצרים יותר. במהלך חודשי החורף, החוף בדרך כלל פחות צפוף, אז זה זמן מצוין לבקר אם אתם רוצים לחוות חוויה שלווה יותר.

למה לצפות כשתגיעו

בהגיעכם לחוף אילת קיסוסקי תמצאו מגוון שירותים זמינים. יש מקלחות ושירותים, כמו גם מזנון ותחנת מציל. בחוף יש גם מגרש משחקים לילדים, ויש שפע של שמשיות וכיסאות להשכרה.

השוואה מהירה

עונה שעות פתיחה
קַיִץ 8:00 – 20:00
חוֹרֶף 8:00 – 18:00

לסיכום, חוף אילת קיסוסקי הוא מקום נהדר לבקר בו כל השנה. בחודשי הקיץ החוף פתוח בין השעות 8:00-20:00, ובחודשי החורף הוא פתוח בין השעות 8:00-18:00. כשתגיעו, תמצאו מגוון שירותים זמינים, לרבות מקלחות ושירותים, מזנון חטיפים ותחנת מציל.

שאלות ותשובות

האם יש שירותים נוספים בחוף אילת קיסוסקי?

כן, יש מגוון שירותים נוספים בחוף אילת קיסוסקי. יש מגרש משחקים לילדים, כמו גם שמשיות וכיסאות הזמינים להשכרה.

האם החוף פתוח כל השנה?

כן, החוף פתוח כל השנה. עם זאת, שעות הפתיחה משתנות בהתאם לעונה. בחודשי הקיץ החוף פתוח בין השעות 8:00-20:00, ובחודשי החורף הוא פתוח בין השעות 8:00-18:00.

דילוג לתוכן