דף הבית » מוצרי אפל » שעות פתיחה של Apple Store תל אביב

שעות פתיחה של Apple Store תל אביב

שעות פתיחה של Apple Store תל אביב

אפל סטור תל אביב: שעות פתיחה

חנות אפל בתל אביב, ישראל, היא מקום מצוין למצוא בו את המוצרים והאביזרים העדכניים ביותר של אפל. בין אם אתם מחפשים אייפון, אייפד או מק חדש, בחנות אפל בתל אביב יש הכל. אבל מהן שעות הפתיחה של החנות? המשך לקרוא כדי לגלות.

שעות פתיחה שני-חמישי

חנות אפל בתל אביב פתוחה בין השעות 10:00-21:00 בימי שני, שלישי, רביעי וחמישי. בימים אלו הלקוחות יכולים לעיין במבחר המוצרים של החנות, לשאול שאלות לצוות הבקיא ולרכוש פריטים.

יום שישי שעות פתיחה

חנות אפל בתל אביב פתוחה בימי שישי בין השעות 10:00-14:00. במהלך תקופה זו, הלקוחות עדיין יכולים לעיין במבחר המוצרים של החנות, לשאול שאלות לצוות הידע ולרכוש פריטים.

שעות פתיחה בשבת

חנות אפל בתל אביב סגורה בשבת.

שעות פתיחה ביום ראשון

חנות אפל בתל אביב פתוחה בימי ראשון בין השעות 10:00-18:00. במהלך תקופה זו, הלקוחות עדיין יכולים לעיין במבחר המוצרים של החנות, לשאול שאלות לצוות הידע ולרכוש פריטים.

מיקום חנות אפל בתל אביב

חנות אפל בתל אביב ממוקמת בקניון עזריאלי שנמצא בצומת הרחובות הירקון ומנחם בגין באילת. החנות נגישה בקלות בתחבורה ציבורית, ויש שפע של חניה זמינה למי שבוחר לנהוג.

סיכום

חנות אפל בתל אביב, ישראל, היא מקום מצוין למצוא בו את המוצרים והאביזרים העדכניים ביותר של אפל. החנות פתוחה בין השעות 10:00-21:00 בימי שני, שלישי, רביעי וחמישי, בין השעות 10:00-14:00 בימי שישי, ובין השעות 10:00-18:00 בימי ראשון. החנות ממוקמת בקניון עזריאלי שנמצא בצומת הרחובות הירקון ומנחם בגין באילת. למידע נוסף, בקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן