דף הבית » מוצרי אפל » שעות פתיחה של Big Apple Pizza ירושלים

שעות פתיחה של Big Apple Pizza ירושלים

שעות פתיחה של Big Apple Pizza ירושלים

ביג אפל פיצה ירושלים

Big Apple Pizza Jerusalem היא מסעדת פיצה פופולרית בעיר. הוא ממוקם בלב ירושלים, והוא ידוע בפיצה הטעימה ובשאר המאכלים האיטלקיים. המסעדה קיימת כבר שנים רבות, והיא מועדפת בקרב מקומיים ותיירים כאחד. המסעדה מציעה מגוון רחב של פיצות, מאיטלקית קלאסית ועד ליצירות ייחודיות. הם מציעים גם מנות איטלקיות אחרות, כגון פסטה, סלטים וקינוחים.

שעות פתיחה של Big Apple Pizza ירושלים

Big Apple Pizza ירושלים פתוח שבעה ימים בשבוע. בימי חול המסעדה פתוחה בין השעות 11:00-23:00. בימי שבת המסעדה פתוחה בין השעות 12:00-23:00. בימי ראשון המסעדה פתוחה בין השעות 12:00-22:00.

אוכל לקחת ומשלוח

ביג אפל פיצה ירושלים מציעה גם שירותי טייק אאוט וגם משלוחים. עבור הזמנות לקחת, לקוחות יכולים להתקשר מראש ולאסוף את ההזמנה שלהם במסעדה. עבור הזמנות משלוח, לקוחות יכולים לבצע את ההזמנה שלהם באינטרנט או בטלפון. יש לבצע הזמנות משלוחים לפחות שעה לפני שעת הסגירה.

תַפרִיט

ביג אפל פיצה ירושלים מציעה מגוון רחב של פיצות, מאיטלקית קלאסית ועד ליצירות ייחודיות. הם מציעים גם מנות איטלקיות אחרות, כגון פסטה, סלטים וקינוחים. המסעדה מציעה גם מבחר של בירה ויין.

מבצעים

ביג אפל פיצה ירושלים מציעה מבצעים יומיים, כמו פיצות של שניים לאחד בימי שני ומתאבנים בחצי מחיר בימי שלישי. המסעדה מציעה גם תוכנית נאמנות, בה הלקוחות יכולים לצבור נקודות על כל קנייה.

סיכום

Big Apple Pizza Jerusalem היא מסעדת פיצה פופולרית בעיר. הוא פתוח שבעה ימים בשבוע, והוא מציע גם שירותי טייק אאוט וגם משלוחים. המסעדה מציעה מגוון רחב של פיצות, מאיטלקית קלאסית ועד ליצירות ייחודיות. הם מציעים גם מנות איטלקיות אחרות, כגון פסטה, סלטים וקינוחים. המסעדה מציעה גם מבצעים יומיים, כמו פיצות של שניים לאחד בימי שני ומתאבנים בחצי מחיר בימי שלישי.

השוואה מהירה

שֵׁרוּת שעה (ות תַפרִיט מבצעים
אוכל לקחת/משלוח 11:00 – 23:00 (ימי חול)
12:00 בצהריים – 23:00 (בשבת)
12:00 – 22:00 (ימי ראשון)
פיצות, פסטה, סלטים, קינוחים, בירה, יין פיצות של שניים על אחד (בימי שני)
מתאבנים בחצי מחיר (ימי שלישי)
תוכנית נאמנות
דילוג לתוכן