דף הבית » חופים באילת » שעות פתיחה Coral Beach אילת

שעות פתיחה Coral Beach אילת

שעות פתיחה Coral Beach אילת

מהו קורל ביץ' אילת?

חוף קורל אילת הוא אחד החופים הפופולריים בישראל. ממוקם בעיר הדרומית ביותר של אילת, החוף ידוע בנופים המדהימים של הים האדום ושוניות האלמוגים התוססות שלו. החוף הוא גם ביתם של מגוון של חיים ימיים, כולל דולפינים, צבי ים ודגים טרופיים. המבקרים בחוף יכולים ליהנות ממגוון פעילויות, לרבות שחייה, שנורקלינג וצלילה.

שעות פתיחה Coral Beach אילת

חוף האלמוגים אילת פתוח כל השנה, למעט חגי ישראל ראש השנה ויום כיפור. בחודשי הקיץ החוף פתוח בין השעות 8:00-20:00, ובחודשי החורף החוף פתוח בין השעות 8:00-18:00. החוף פתוח גם בימי שבת וראשון, עם אותן שעות כמו בימי חול.

דברים לעשות בחוף האלמוגים אילת

חוף אלמוגים אילת מציע מגוון פעילויות להנאת המבקרים. שחייה, שנורקלינג וצלילה הן כל הפעילויות הפופולריות על החוף. המבקרים יכולים גם לחקור את שוניות האלמוגים התוססות ולצפות בחיי הים המגוונים. יש גם מגוון מסעדות ובתי קפה הממוקמים בסמוך לחוף, בהם יכולים המבקרים ליהנות מארוחה או חטיף.

שחייה

שחייה היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בחוף האלמוגים אילת. החוף ידוע במים הצלולים שלו ובשוניות האלמוגים התוססות שלו. המבקרים יכולים ליהנות משחייה במים החמים של הים האדום ולצפות בחיי הים המגוונים.

שנורקלינג

שנורקלינג היא פעילות פופולרית נוספת בחוף האלמוגים אילת. המבקרים יכולים לחקור את שוניות האלמוגים התוססות ולצפות בחיים הימיים המגוונים. שנורקלינג היא דרך מצוינת לחקור את העולם התת-ימי ולצפות בדגים הצבעוניים ובחיים ימיים אחרים.

בטיחות בחוף אלמוגים אילת

חוף אלמוגים אילת הוא חוף בטוח ומאובטח. החוף מפוקח על ידי מצילים, והמבקרים מוזמנים לעקוב אחר הנחיות הבטיחות המתפרסמות בחוף. המבקרים צריכים גם להיות מודעים לזרמים החזקים בים סוף ולא להרחיק מדי מהחוף.

סיכום

חוף קורל אילת הוא אחד החופים הפופולריים בישראל. החוף פתוח כל השנה, למעט חגי ישראל ראש השנה ויום כיפור. המבקרים בחוף יכולים ליהנות ממגוון פעילויות, לרבות שחייה, שנורקלינג וצלילה. החוף מפוקח גם על ידי מצילים, והמבקרים מוזמנים לעקוב אחר הנחיות הבטיחות המתפרסמות בחוף. למידע נוסף על קורל ביץ' אילת, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

דילוג לתוכן