דף הבית » מוצרי אפל » תמונות של שילדס ואייפון X מאפל

תמונות של שילדס ואייפון X מאפל

תמונות של שילדס ואייפון X מאפל

תמונות של שילדס ואייפון X מאפל

ה-iPhone X וה-Shields הם שניים מהמוצרים הפופולריים ביותר של אפל. שני המכשירים הללו נועדו לספק למשתמשים חוויה נהדרת, אבל יש להם כמה הבדלים שהופכים אותם לייחודיים. במאמר זה, נסקור את התמונות של שני המכשירים ונשווה את התכונות שלהם.

אייפון X

האייפון X הוא מכשיר הדגל של אפל. יש לו מסך OLED Super Retina בגודל 5.8 אינץ' ברזולוציה של 2436 x 1125 פיקסלים. הוא מופעל על ידי שבב A11 Bionic ויש לו 3GB של זיכרון RAM. יש לו גם מערכת מצלמה כפולה של 12MP עם מצלמה קדמית של 7MP. המכשיר זמין בשני צבעים: אפור חלל וכסף.

תמונות של אייפון X

לאייפון X יש עיצוב מלוטש שבטוח יהפוך את הראש. למכשיר גב זכוכית ומסגרת נירוסטה. התצוגה מוקפת בלוח דק המקנה לה מראה מודרני. למכשיר יש גם חריץ בחלק העליון של התצוגה שמכיל את המצלמה הקדמית ואת חיישני ה-Face ID.אייפון X

מגנים

The Shields הוא המכשיר האחרון של אפל. יש לו מסך 5.5 אינץ' Retina HD ברזולוציה של 1920 על 1080 פיקסלים. הוא מופעל על ידי שבב A10 Fusion ויש לו 2GB של זיכרון RAM. יש לו גם מצלמה 12MP אחורית ומצלמה 7MP קדמית. המכשיר זמין בשני צבעים: אפור חלל וכסף.

תמונות של המגנים

ל-Shields עיצוב מלוטש שבטוח יהפוך את הראש. למכשיר גב זכוכית ומסגרת נירוסטה. התצוגה מוקפת בלוח דק המקנה לה מראה מודרני. למכשיר יש גם חריץ בחלק העליון של התצוגה שמכיל את המצלמה הקדמית ואת חיישני ה-Touch ID.מגנים

השוואה מהירה

התקן לְהַצִיג שְׁבָב RAM מצלמה אחורית מצלמה קדמית
אייפון X 5.8 אינץ' OLED Super Retina A11 Bionic 3GB מצלמה כפולה 12MP 7MP
מגנים 5.5 אינץ' Retina HD A10 פיוז'ן 2GB 12MP 7MP

ה-iPhone X וה-Shields הם שניים מהמכשירים הפופולריים ביותר של אפל. לשני המכשירים הללו יש עיצוב אלגנטי והם עמוסים בתכונות. לאייפון X יש צג OLED Super Retina בגודל 5.8 אינץ', שבב A11 Bionic, 3GB RAM ומערכת מצלמה כפולה של 12MP. ל-Shields יש מסך 5.5 אינץ' Retina HD, שבב A10 Fusion, 2GB של זיכרון RAM ומצלמה 12MP הפונה לאחור. לסיכום, ה-iPhone X וה-Shields הם שניים מהמכשירים הפופולריים ביותר של אפל. לשני המכשירים הללו יש עיצוב אלגנטי והם עמוסים בתכונות. לאייפון X יש תצוגה גדולה יותר, מעבד חזק יותר ויותר זיכרון RAM, בעוד ל-Shields יש תצוגה קטנה יותר, מעבד פחות חזק ופחות זיכרון RAM. לשני המכשירים מצלמה 12MP אחורית ומצלמה 7MP קדמית.

דילוג לתוכן