דף הבית » חופים באילת » תפריט חוף טולום אילת – מדריך מקיף

תפריט חוף טולום אילת – מדריך מקיף

תפריט חוף טולום אילת – מדריך מקיף

מהו חוף טולום אילת?

חוף טולום אילת הוא יעד חוף פופולרי בעיר אילת, השוכן בקצה הדרומי ביותר של ישראל. זהו מקום נהדר לשחייה, להשתזף וליהנות מהנופים היפים של הים האדום. החוף ידוע גם באוכל הטעים שלו, עם מגוון רחב של אפשרויות לבחירה. בין אם אתם מחפשים כיבוד קל או ארוחה מלאה, בחוף טולום אילת יש משהו לכל אחד.

למה לצפות מהתפריט

חוף טולום אילת מציע מגוון רחב של אפשרויות אוכל, החל מחטיפים קלים ועד לארוחות מלאות. התפריט כולל מגוון סלטים, כריכים, המבורגרים ועוד. יש גם כמה אפשרויות צמחוניות זמינות. המחירים סבירים והאוכל טרי וטעים.

מנות פופולריות בחוף טולום אילת

אחת המנות הפופולריות ביותר בחוף טולום אילת היא כריך הפלאפל. הכריך הטעים הזה עשוי עם פלאפל טרי, רוטב טחינה וירקות. זה מוגש עם תוספת של צ'יפס או סלט. מנה פופולרית נוספת היא השווארמה, שמכינים עם עוף או בקר במרינדה, המוגשת לצד צ'יפס או סלט.

מנות של אוכל ימי

חוף טולום אילת מציע גם מגוון מנות פירות ים. התפריט כולל מגוון מנות דגים כמו דגים בגריל, דגים מטוגנים וטאקו דגים. יש גם כמה אפשרויות צמחוניות זמינות, כגון המבורגר צמחוני ועטיפה צמחונית.

קינוחים

חוף טולום אילת מציע גם מגוון קינוחים. התפריט כולל גלידות, עוגות ושאר פינוקים מתוקים. המחירים סבירים והקינוחים טעימים.

מַשׁקָאוֹת

חוף טולום אילת מציע גם מגוון משקאות, לרבות משקאות קלים, בירה ויין. המחירים סבירים והמשקאות מרעננים.

סיכום

חוף טולום אילת הוא מקום נהדר לשחייה, להשתזף וליהנות מאוכל טעים. התפריט כולל מגוון סלטים, כריכים, המבורגרים, מנות פירות ים, קינוחים ומשקאות. המחירים סבירים והאוכל טרי וטעים. אם אתם מחפשים מקום נהדר להירגע וליהנות מהנופים היפים של הים האדום, חוף טולום אילת הוא היעד המושלם. למידע נוסף על החוף והתפריט שלו, בדוק את חוף טולום אילת ביוטיוב .

דילוג לתוכן