לקנות באילת

מדריכי קניות בעיר אילת בישראל

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

טיפים ועדכונים

הפוסטים המובילים

קצת עלינו

פורטל סמול ג’וב הוא אתר תוכן אשר מספק מידע ענייני ומקצועי עלחיפוש עבודה. באתר תוכלו למצוא מאמרים, טיפים ומדריכים חשובים על כל מה שקשור לחיפוש עבודה בישראל.

השאירו פרטים - ונחזור בהקדם

צפו בסרטון הבא:

העיר אילת

אילת היא העיר הדרומית ביותר בישראל עם אוכלוסייה של 52,299 תושבים. העיר נחשבת ליעד תיירותי עבור תיירים מקומיים ובינלאומיים כאחד.

שאלות נפוצות

איפה ממוקמת אילת?

אילת ממוקמת בדרום ישראל ושוכנת לצד ים סוף. מכיוון שהיא כל כך רחוקה דרומה, היא רחוקה מהערים הפופולריות של ישראל.

מה לדעת על אילת?

האטרקציה העיקרית של אילת היא הים הנוצץ שלה, שבו חיים כמה מחיי המים הטובים בעולם. יש בה את החופים היפים בישראל. הים האדום הוא, כמובן, אחד המקומות הטובים ביותר לשנורקלינג, צלילה ושאר ענפי ספורט מים מרגשים. באילת יש הרבה אפשרויות, אטרקציות ופעילויות שיתאימו לסוגי חופשה שונים.

האם כדאי לבקר באילת ישראל?

אילת היא אחד מיעדי התיירות המובילים בישראל. אם אתם מחפשים יעד נופש המשלב קניות, אתרי נופש, טמפרטורות חמות ונוף מדהים לים אז אילת היא המקום בשבילכם. היא ללא ספק בירת החופשות של ישראל. הוא מציע הכל. כל תייר מתאהב בעיר מיד.

האם באמת קניות באילת ללא מע”מ?

אילת היא עיר פטורה ממס. זה הופך אותו למקום פופולרי לקניות. יש המון מרכזי קניות בעיר, שמוכרים מוצרים מכל העולם. קטגוריות המוצרים הבאות פטורות ממע”מ באילת: ביגוד, אביזרים, הנעלה, מוצרי ספורט, פריטים לבית, מכשירי סלולר, פריטי מרקחת, מוצרי ילדים ועוד.

מהם הדברים הכי טובים לעשות באילת?

לשחות עם הדולפינים
גלה את ירדן
חקור את המצפה הימי התת-ימי
לצלול בים האדום
בקר בפארק טימה
להירגע על החוף
לך לקניות
טיול בהרים
חקור את המדבר
נסה ספורט מים חדש

קטגוריות

דילוג לתוכן