דף הבית » מידע מקצועי » אגד חיפה אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

אגד חיפה אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-05-12 10:27:00+02:00

מה זה אגד?

אגד היא חברת התחבורה הציבורית הגדולה בישראל, המספקת שירותי אוטובוסים בכל הארץ. אגד נוסדה בשנת 1933, מפעילה צי של למעלה מ-4,000 אוטובוסים ומשרתת למעלה מ-500 מיליון נוסעים מדי שנה. אגד היא חברת האוטובוסים הגדולה בישראל והשנייה בגודלה בעולם.

אגד חיפה אילת מחיר

נסיעה בין חיפה לאילת היא מסלול פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד. הנסיעה אורכת כ-8 שעות והיא דרך מצוינת לחקור את המדינה. עלות הנסיעה בין חיפה לאילת תלויה בסוג הכרטיס שרוכשים. סוג הכרטיס הנפוץ ביותר הוא כרטיס לכיוון אחד, בעלות של 120 ש"ח. כרטיס זה תקף לאדם אחד ותקף ליום אחד. אם אתם מתכננים לנסוע מספר פעמים, ניתן לרכוש כרטיס הלוך ושוב בעלות של 200 ש"ח. כרטיס זה תקף לשני אנשים ותקף ליומיים. אם אתם מתכננים לנסוע עם קבוצה, ניתן לרכוש כרטיס קבוצתי בעלות של 400 ש"ח. כרטיס זה תקף לעד ארבעה אנשים ותקף לארבעה ימים. אם אתם מתכננים לנסוע בתדירות גבוהה, תוכלו לרכוש כרטיס ללא הגבלה, בעלות של 800 ש"ח. כרטיס זה תקף לעד ארבעה אנשים ותקף לחודש.

הנחות ומבצעים מיוחדים

אגד מציעה מגוון הנחות ומבצעים למטיילים. סטודנטים ואזרחים ותיקים יכולים לקבל 50% הנחה על הכרטיסים שלהם. בנוסף, אגד מציעה הנחות לרוכשים כרטיסים באינטרנט. אגד מציעה גם חבילות מיוחדות למי שמתכוון לטייל בתדירות גבוהה. חבילות אלו כוללות הנחות על כרטיסים והטבות נוספות כמו אינטרנט אלחוטי חינם ועלייה עדיפות למטוס.

מידע נוסף

חברת אגד מציעה מגוון שירותים למטיילים הכוללים אינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר ומקומות ישיבה נוחים. בנוסף, אוטובוסים של אגד מצוידים במערכות מעקב GPS, המאפשרות לנוסעים לעקוב אחר נסיעתם בזמן אמת. אגד מציעה גם מגוון אפשרויות תשלום, לרבות מזומן, כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב. בנוסף, אגד מקבלת תשלומים דרך אפליקציית הסלולר שלה, הזמינה למכשירי iOS ו- Android כאחד.

סיכום

נסיעה בין חיפה לאילת היא דרך מצוינת לחקור את הארץ. אגד מציעה מגוון כרטיסים והנחות למטיילים, מה שהופך אותה לדרך זולה ונוחה להתנייד. למידע נוסף, בדוק את מחיר אגד חיפה אילת ביוטיוב.

דילוג לתוכן