דף הבית » מידע מקצועי » מחיר כרטיס אגד אילת – כל מה שצריך לדעת

מחיר כרטיס אגד אילת – כל מה שצריך לדעת

2023-04-25 17:45:00+02:00

מה זה אגד?

אגד היא חברת התחבורה הציבורית הגדולה בישראל, המספקת שירותי אוטובוסים לכל הארץ. מדובר בקואופרטיב בבעלות חבריו, והיא חברת התחבורה הציבורית הגדולה במזרח התיכון. אגד מפעילה מגוון שירותים, לרבות אוטובוסים בין עירוניים, אזוריים ומקומיים, וכן הסעות לנמל התעופה ושירותי תיירות.

מחירי כרטיסים של אגד אילת

אגד מפעילה מספר קווי אוטובוסים אל אילת, העיר הדרומית ביותר בישראל וממנה. עלות כרטיס מתל אביב לאילת כ-80-90 ₪. עלות כרטיס מירושלים לאילת כ-90-100 ₪. עלות כרטיס מחיפה לאילת היא כ-100-110 ₪ (ש"ח). אגד מציעה גם הנחות לקבוצות מסוימות, כמו סטודנטים, קשישים ונכים. לדוגמה, סטודנטים יכולים לקבל הנחה של עד 50% על מחיר הכרטיס שלהם. קשישים יכולים לקבל הנחה של עד 25% ממחיר הכרטיס שלהם. נכים יכולים לקבל הנחה של עד 75% ממחיר הכרטיס שלהם.

איך להשיג את הדיל הטוב ביותר לכרטיסי אגד אילת

אם אתם מחפשים את הדיל הטוב ביותר לכרטיסי אגד אילת, יש כמה דברים שתוכלו לעשות. ראשית, תמיד כדאי לבדוק באתר אגד הצעות מיוחדות או הנחות. לאגד יש לרוב מבצעים והנחות למסלולים מסוימים, לכן תמיד כדאי לבדוק באתר האינטרנט לפני רכישת הכרטיס. שנית, תמיד כדאי להשוות מחירים בין חברות אוטובוסים שונות. אגד היא לא חברת האוטובוסים היחידה שפועלת בישראל, ולעיתים יש חלופות זולות יותר. לדוגמה, סופרבוס ומטרופולין מציעות שתיהן כרטיסים זולים יותר מאגד למסלולים מסוימים. שלישית, תמיד כדאי להזמין את הכרטיס מראש. אגד מציעה לרוב הנחות לכרטיסים שהוזמנו מראש, כך שתמיד כדאי להזמין את הכרטיס כמה שיותר זמן מראש. לבסוף, תמיד כדאי לבדוק אם יש מבצעים מיוחדים או הנחות מאתרי צד שלישי. ישנם מספר אתרים המציעים הנחות ומבצעים לכרטיסי אגד, כך שתמיד כדאי לבדוק באתרים אלו לפני רכישת הכרטיס.

מחירי כרטיסים של אגד אילת לקבוצות

אם אתם מטיילים בקבוצה, אגד מציעה הנחות לכרטיסים קבוצתיים. עלות כרטיס קבוצתי מתל אביב לאילת כ-60-70 ₪ לאדם. עלות כרטיס קבוצתי מירושלים לאילת כ-70-80 ₪ לאדם. עלות כרטיס קבוצתי מחיפה לאילת כ-80-90 ₪ לאדם.

מחירי כרטיסים של אגד אילת לתיירים

אגד מציעה גם הנחות מיוחדות לתיירים. תיירים יכולים לקבל הנחה של עד 25% על מחיר הכרטיס שלהם. תיירים יכולים גם לקבל הנחה של עד 50% על מחיר הכרטיס שלהם אם הם מזמינים את הכרטיס שלהם מראש.

סיכום

אגד היא חברת התחבורה הציבורית הגדולה בישראל, והיא מפעילה מגוון שירותים, לרבות אוטובוסים בין עירוניים, אזוריים ומקומיים, וכן הסעות לנמל התעופה ושירותי תיירות. עלות כרטיס מתל אביב לאילת כ-80-90 ₪. אגד מציעה גם הנחות לקבוצות מסוימות, כמו סטודנטים, קשישים ונכים. אם אתם מטיילים בקבוצה, אגד מציעה הנחות לכרטיסים קבוצתיים. תיירים יכולים גם לקבל הנחה של עד 50% על מחיר הכרטיס שלהם אם הם מזמינים את הכרטיס שלהם מראש. כדי לקבל את הדיל הטוב ביותר לכרטיסי אגד אילת, תמיד כדאי לבדוק באתר אגד להצעות מיוחדות או הנחות, להשוות מחירים בין חברות אוטובוסים שונות, להזמין כרטיס מראש ולבדוק אם יש מבצעים מיוחדים או הנחות מאתרי צד שלישי. . למידע נוסף על מחירי כרטיסים של אגד אילת, ניתן לבקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן