דף הבית » מידע מקצועי » אגד ירושלים אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

אגד ירושלים אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-05-12 10:26:00+02:00

היכרות עם אגד

אגד היא חברת התחבורה הציבורית הגדולה בישראל, המספקת שירותי אוטובוסים לכל הארץ. מדובר בקואופרטיב בבעלות חבריו, וזו חברת האוטובוסים הגדולה במזרח התיכון. אגד מפעילה למעלה מ-1,000 אוטובוסים ומשרתת למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מדי יום. אגד מציעה מגוון רחב של שירותים, לרבות אוטובוסים בינעירוניים, אוטובוסים אקספרס ושירותים מיוחדים לתיירים. כמו כן, החברה מפעילה מספר קווים בין ירושלים לאילת, העיר הדרומית ביותר בישראל.

אגד ירושלים אילת מחיר

מחיר כרטיס מירושלים לאילת באוטובוסי אגד משתנה בהתאם לסוג האוטובוס והשעה ביום. המחיר הסטנדרטי לכרטיס לכיוון אחד הוא 95 ש"ח. עלות אוטובוס אקספרס 125 ש"ח ואוטובוסי תיירים מיוחדים עולים 150 ש"ח. אגד מציעה גם הנחות לסטודנטים, קשישים ולאנשים עם מוגבלויות. סטודנטים יכולים לקבל 50% הנחה על התעריף הרגיל, בעוד קשישים ואנשים עם מוגבלות יכולים לקבל הנחה של 25%.

איך להשיג את העסקה הטובה ביותר

אם אתם מתכננים לנסוע מירושלים לאילת, שווה לבדוק את ההנחות והמבצעים של אגד. החברה מציעה לעיתים קרובות הנחות על כרטיסים שנרכשו מראש, ולכן כדאי לבדוק באתר את המבצעים העדכניים ביותר. אגד מציעה גם מגוון חבילות לתיירים. חבילות אלו כוללות כרטיסים הלוך ושוב, הנחות על לינה והנחות על אטרקציות. כדאי לבדוק באתר את ההצעות האחרונות.

לוח זמנים של אגד ירושלים אילת

אגד מפעילה מספר אוטובוסים ביום מירושלים לאילת. האוטובוס הראשון יוצא מירושלים ב-6:00 בבוקר, והאוטובוס האחרון יוצא ב-22:00. משך הנסיעה כשבע שעות.

טבלת אגד ירושלים אילת מחיר

סוג אוטובוס מחיר (ש"ח)
תֶקֶן 95
אֶקְסְפּרֶס 125
תייר 150

אוטובוסים של אגד הם דרך נוחה ומשתלמת לנסוע מירושלים לאילת. עם מגוון הנחות ומבצעים מיוחדים, אפשר לקבל מבצע נהדר על הכרטיס שלך. אז אם אתם מתכננים טיול לאילת, הקפידו לבדוק באתר של אגד את המחירים וההצעות העדכניות ביותר.

דילוג לתוכן