דף הבית » מוצרי אפל » אורך גורל אפל משימה קטלנית כסרט

אורך גורל אפל משימה קטלנית כסרט

אורך גורל אפל משימה קטלנית כסרט

מהו גורל אפל משימה קטלנית?

Deadly Mission Dark Fate הוא סרט פעולה-הרפתקאות משנת 2019 בבימויו של טים מילר ובכיכובם של ארנולד שוורצנגר, לינדה המילטון ומקנזי דיוויס. הסרט הוא המשך לסרט שליחות קטלנית 2: יום הדין משנת 1991 והפרק השישי בזיכיון של קטלנית. הסרט עוקב אחר שרה קונור ובנה ג'ון כשהם מנסים להגן על אישה צעירה מפני קטלנית חדשה ומתקדמת.

אורך גורל אפל משימה קטלנית

ל-Deadly Mission Dark Fate יש זמן ריצה של 128 דקות, מה שהופך אותו לסרט הארוך ביותר בזיכיון Terminator. הסרט יצא לאקרנים בבתי הקולנוע ב-1 בנובמבר 2019, והוא זמין כעת ב-DVD.

עלילה של משימה קטלנית גורל אפל

הסרט עוקב אחר שרה קונור ובנה ג'ון כשהם מנסים להגן על אישה צעירה בשם דני ראמוס מפני טרמינטור חדש ומתקדם. המחסל, המכונה Rev-9, נשלח מהעתיד להרוג את דני ולמנוע ממנה להוביל התנגדות עתידית נגד המכונות. שרה וג'ון מגייסים את עזרתה של חייל מהעתיד, גרייס, כדי לעזור להגן על דני ולהביס את Rev-9.

ביקורות על Deadly Mission Dark Fate

Deadly Mission Dark Fate קיבל ביקורות חיוביות בדרך כלל מהמבקרים. על Rotten Tomatoes, לסרט יש דירוג אישור של 73% על סמך ביקורות של 241 מבקרים. הקונצנזוס של האתר קורא, "הגורל האפל של המשימה הקטלנית אולי לא מגיע לשיאי הערכים הקלאסיים של הזיכיון, אבל זה עדיין מחזה אקשן רכוב מרשים עם תפאורה מרתקת וסיפור מרתק".

סיכום

Deadly Mission Dark Fate הוא סרט אקשן-הרפתקאות מותח שבטוח ישמח את מעריצי הזיכיון Terminator. עם משך ריצה של 128 דקות, הסרט הוא הארוך ביותר בזיכיון וכולל סיפור מרגש וקטעי תפאורה מרגשים. אם אתם מחפשים סרט לצפייה, Deadly Mission Dark Fate בהחלט שווה בדיקה. למידע נוסף, תוכל למצוא אותו בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן