דף הבית » מוצרי אפל » אחריות אפל: מה שאתה צריך לדעת על כיסוי מטען

אחריות אפל: מה שאתה צריך לדעת על כיסוי מטען

אחריות אפל: מה שאתה צריך לדעת על כיסוי מטען

מהי האחריות של אפל?

אפל מציעה מגוון אחריות למוצריה, כולל כיסוי למטענים. האחריות המוגבלת של Apple מכסה פגמים בחומרים ובעבודה לתקופה של שנה אחת מתאריך הרכישה. אחריות זו אינה מכסה נזק שנגרם כתוצאה מתאונות, שינויים לא מורשים או גורמים אחרים שאינם נובעים מפגמים בחומרים או בביצוע. האחריות המוגבלת של אפל מכסה גם את האביזרים ממותגי אפל שמגיעים עם מוצר אפל שלך, כגון מתאמי חשמל ואוזניות. אם אביזר ממותג Apple או מטען ממותג Apple נמצא פגום במהלך תקופת האחריות, אפל תחליף אותו ללא תשלום.

מה מכוסה במסגרת האחריות המוגבלת של אפל?

האחריות המוגבלת של Apple מכסה פגמים בחומרים ובעבודה לתקופה של שנה אחת מתאריך הרכישה. אחריות זו אינה מכסה נזק שנגרם כתוצאה מתאונות, שינויים לא מורשים או גורמים אחרים שאינם נובעים מפגמים בחומרים או בביצוע. האחריות המוגבלת של אפל מכסה גם את האביזרים ממותגי אפל שמגיעים עם מוצר אפל שלך, כגון מתאמי חשמל ואוזניות. אם אביזר ממותג Apple או מטען ממותג Apple נמצא פגום במהלך תקופת האחריות, אפל תחליף אותו ללא תשלום.

מה לא מכוסה במסגרת האחריות המוגבלת של אפל?

האחריות המוגבלת של אפל אינה מכסה נזקים שנגרמו מתאונות, שינויים לא מורשים או גורמים אחרים שאינם נובעים מפגמים בחומרים או בביצוע. בנוסף, האחריות המוגבלת של אפל אינה מכסה כל מוצר של צד שלישי, כולל מטענים, שאינם ממותגים של אפל.

מה עלי לעשות אם יש לי בעיה עם המטען שלי?

אם יש לך בעיה עם המטען שלך, עליך לפנות לתמיכה של Apple. התמיכה של Apple יכולה לעזור לך לקבוע אם הבעיה מכוסה במסגרת האחריות המוגבלת של Apple או אם מדובר במוצר של צד שלישי. אם הבעיה מכוסה במסגרת האחריות המוגבלת של אפל, אפל תחליף את המטען ללא תשלום.

מה עלי לעשות אם המטען שלי אינו מכוסה במסגרת האחריות המוגבלת של אפל?

אם המטען שלך אינו מכוסה תחת האחריות המוגבלת של Apple, ייתכן שתוכל לרכוש מטען חלופי מאפל או ממשווק מורשה של Apple. אתה יכול גם לרכוש מטען של צד שלישי מקמעונאי מוכר.

השוואה מהירה

סוג הכיסוי אחריות מוגבלת של אפל מוצרי צד שלישי
פגמים בחומרים ובעבודה סמוי לא מכוסה
נזק מקרי לא מכוסה לא מכוסה
שינויים לא מורשים לא מכוסה לא מכוסה
אביזרים ממותג Apple סמוי לא מכוסה
מוצרי צד שלישי לא מכוסה לא מכוסה

לסיכום, אפל מציעה מגוון אחריות למוצריה, כולל כיסוי למטענים. האחריות המוגבלת של Apple מכסה פגמים בחומרים ובעבודה לתקופה של שנה אחת מתאריך הרכישה. אחריות זו אינה מכסה נזק שנגרם כתוצאה מתאונות, שינויים לא מורשים או גורמים אחרים שאינם נובעים מפגמים בחומרים או בביצוע. האחריות המוגבלת של אפל מכסה גם את האביזרים ממותגי אפל שמגיעים עם מוצר אפל שלך, כגון מתאמי חשמל ואוזניות. אם אביזר ממותג Apple או מטען ממותג Apple נמצא פגום במהלך תקופת האחריות, אפל תחליף אותו ללא תשלום. אם המטען שלך אינו מכוסה תחת האחריות המוגבלת של Apple, ייתכן שתוכל לרכוש מטען חלופי מאפל או ממשווק מורשה של Apple. אתה יכול גם לרכוש מטען של צד שלישי מקמעונאי מוכר.

דילוג לתוכן